معرفی 5 تا از بهترین هتل های چین
 
تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

بهترین هتل های چین

 

  1. هتل چهارفصل (Four Seasons Hotel) در پکن، چین
  2. هتل چهارفصل (Four Seasons Hotel) در گوانگژو، چین
  3. هتل تای او هریتیج (Tai O Heritage Hotel) در هنگ کنگ، چین
  4. هتل چهارفصل پودونگ (Four Seasons Hotel Pudong) در شانگهای، چین
  5. هتل 12 در هنگشان (Twelve at Hengshan) در شانگهای، چین

 

 

 

 

1- هتل چهارفصل (Four Seasons Hotel) در پکن، چین

این برج شیک 313 اتاقه در گوشه شمال شرقی منطقه تجارت مرکزی، در نزدیکی سفارت ها قرار دارد. امکانات آن شامل میز سرایدار، مرکز تجارت با خدمات منشی و ترجمه می شود که بطور شبانه روزی در دسترس است. رستوران و محله های گردشی با تاکسی 5 دقیقه با این هتل فاصله دارند. این هتل ترکیبی از سبک شرقی و راحتی غربی است. قسمت استخر با پنجره های کف تا سقف و تالار مرکزی سقف شیشه ای محیطی گرم و پذیرا در میان استخرهای سرپوشیده دخمه مانند پکن ایجاد کرده است.

هتل چهارفصل (Four Seasons Hotel) در پکن، چین

 


2- هتل چهارفصل (Four Seasons Hotel) در گوانگژو، چین


این هتل 344 اتاقی یک سوم فوقانی مرکز مالیه بین المللی، بلندترین ساختمان گوانگژو را اشغال کرده است. ستون های آن در داخل زوایای جالبی دارند و اتاق ها به دور تالار مرکزی سه گوش شگفت انگیزی قرار دارند. مناظر رود مروارید و روشنایی های شهر در تمام اتاق ها قابل مشاهده است.

هتل چهارفصل (Four Seasons Hotel) در گوانگژو، چین


3- هتل تای او هریتیج (Tai O Heritage Hotel) در هنگ کنگ، چین


این هتل که قبلاً یک پاسگاه پلیس دریایی در جزیره لانتو بوده با دقت فراوانی نوسازی شده و حالا تبدیل به یک هتل 9 اتاقه در دهکده ماهیگیری دورافتاده ای شده است که با اتومبیل 90 دقیقه از مرکز شهر هنگ کنگ فاصله دارد و به فرودگاه بین المللی و بودای بزرگ نزدیک است. این هتل درجه یک غیرانتفاعی پروژه ای از سوی بنیاد محافظت از میراث هنگ کنگ است و پروژه خوبی در شهر است که از معماری گذشته برای توسعه و رشد بیشتر استفاده می کند.

هتل تای او هریتیج (Tai O Heritage Hotel) در هنگ کنگ، چین

 


4- هتل چهارفصل پودونگ (Four Seasons Hotel Pudong) در شانگهای، چین

این آسمانخراش 187 اتاقی در منطقه تجاری مرکزی، پیاده تا برج جینمائو و مرکز تجارت جهانی شانگهای راهی نیست. اتاق های آن با سلیقه دکوره شده اند و از دکوراسیون سبک چینی برای تزئینات آن استفاده شده است. پنجره های اتاق ها کف تا سقف است. فضاهای عمومی هتل نیز دکوراسیون گرم و صمیمی دارند.

هتل چهارفصل پودونگ (Four Seasons Hotel Pudong) در شانگهای، چین

 


5- هتل 12 در هنگشان (Twelve at Hengshan) در شانگهای، چین


این هتل بزرگ و لوکس 171 اتاق، دو رستوران و فضاهای مختلف برای برگزاری جلسه دارد. نمای این هتل 5 طبقه که دور حیاط بیضی شکل آرامی قرار گرفته است، از 20 هزار کاشی سفالی ساخت ایتالیا تشکیل شده است. فضاهای داخلی آن نیز به سبک چینی دکوره شده است.

هتل 12 در هنگشان (Twelve at Hengshan) در شانگهای، چین

 


مجری اخذ ویزای چین و برگزار کننده انواع تور چین

 



درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان