تور چین نوروز 94- فروردین و اردیبهشت
 
تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

 تور چین نوروز 94 - تور شانگهای پکن گوانژو تور چین نوروز 94

تور چین تعطیلات عید نوروز 94

تور شانگهای پکن گوانژو

هتل 5 ستاره ارزان

ما مجری تور چین ، تور چین نوروز 94 ، تور شانگهای پکن نوروز 94 ، تور شانگهای پکن هتل 5 ستاره ارزان با کیفیت مناسب می باشیم.

تور چین نوروز 94- فروردین و اردیبهشت

توضیحات :

1- هر فردی باید گذرنامه جداگانه داشته باشد.

2- قيمت های اعلام شده همه  به تومان ميباشد و چون پرواز چارتر میباشد ، غيرقابل استرداد ميباشد.

3- مدارک مورد نياز شامل : گذرنامه نه کپی آن با حداقل ٧ماه اعتبار + ٣ قطعه عکس تمام رخ 5*4 + مشخصات توریست + کپی شناسنامه (هم صفحه اول و هم صفحه دوم ) + آدرس دقيق محل کار و سکونت اجباری ميباشد.

4- مسئوليت کنترل پاسپورت در قبال کنترل پاسپورت بابت هر نوع ممنوعيت خروج از کشور مسافر به عهده آژانس همکار می باشد و اين شرکت هيچگونه مسئوليتی در قبال صدور ويزای چین توسط کنسول گری نخواهد داشت.

_____________________________

معرفی شهر پکن :

شهر پكن يا بیجینگ پایتخت پرجمعیت ترین كشور دنیا ، یعنی چين و يكي از شهرهاي مشهور و دارای قدمت تاریخی مي باشد . دارا ی آب و هواي اقليمي گرم و نيمه مرطوب بوده و سرشار از محصولات متنوع و گوناگون است. مساحت شهر پكن بيش از شانزده هزار كیلومتر مربع بوده و جمعيتي بالغ بر سيزده ميليون نفر را شامل مي شود . شهر پكن مركز خطوط ارتباطي و حمل و نقل هوايي راه آهن و آزاد راههاي زميني كشور محسوب شده و در عين حال بزرگترين مركز علوم و فنون پيشرفته و مدرن در چين مي باشد. در موقعیت کنونی شهر پکن در ابتدا شهری به نام چونگدو بود که مغول‌ها آن را ویران‌کردند. قوبیلای قاآن در جای پکن کنونی شهری ساخت و آن را پایتخت خود نهاد .

_____________________________


جاذیه های گردشگری پکن :

*دیوار چین : دیوار قدیمی که گرداگرد شهر احداث شده امروزه بسیاری از دروازه‌ها و دیوار اصلی تخریب شده اند و به جای آن بزرگراه ها و خیابان های جدید احداث شده است تا جریان حمل و نقل در این کلانشهر روان باشد. این دیوار که در دوره حکومت تاتارها احداث شده است یکی از پرجاذبه ترین مجموعه قصرهای جهان را در خود جای داده است.


* شهر ممنوعه (Forbidden) : که در دیوار چین قرار دارد. این مجموعه قصرها که در طول حکمرانی سلسله های مینگ و کینگ بر چین محل استقرار امپراتور بوده است اینک تحت عنوان موزه قصر یکی از جاذبه های گردشگری پکن به شمار می رود.


* میدان معروف تیان آن من: این میدان، یادآور انقلاب کمونیستی جمهوری خلق چین است. در اطراف تیان آنمن تالار بزرگ خلق، چندین یادواره انقلاب و موزه انقلاب و تاریخ قرار گرفته اند.


* قصر تابستاني : مكاني بسيار ديدني و جذاب بوده اين قصر براي استراحت امپراطوران چين در تابستان بنا شده است .

نام تور برنامه ریزی شده :
    

تور پکن شانگهای نوروز 94 هتل 5 ستاره ارزان
تور چین نوروز 94 | تور شانگهای پکن هتل 5 ستاره ارزان

تور پکن



درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان