تور شنزن - اطلاعات کلی درباره شهر شنزن چین
 
تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

درباره شنزن


شنزن شهری که تا همین سی چهل سال پیش فقط یک روستای کوچک بود در چین هرچند که قدمت این روستای کوچک به هزاران سال پیش بر می گشت اما جز این قدمت کهن جایگاهی در عصر جدید نداشت تا اینکه در سال 1979 میلادی نام شنزن به خود گرفت و شروع کرد به بزرگ و بزرگ شدن تا جایی که حالا تور چین گاها با نام تور شنزن نیز در هم می آمیزد و از سراسر دنیا مشتریانی برای خود دارد.

تاریخچه شنزن

تاریخ شنزن به عهد باستان بر می گردد. شواهد پیدا شده دال بر سکونت و وجود تمدن در شنزن در ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد می باشد. شنزن تنها یک دهکده ماهیگیری کوچک بود که به آن روستای بائوآن (Baoan) می گفتند.

در سال 1979 ، نام محل به شهر شنزن تغییر یافت ، زمانی که منطقه ویژه اقتصادی ایجاد گردید ، شهر به شش ناحیه تقسیم شد.

از این 6 ناحیه چهارتایشان در منطقه ویژه اقتصادی واقع می شدند.شهر شنزن در بخش جنوبی استان گوانگ دونگ در ساحل شرقی دلتای رودخانه مروارید واقع شده است.

همسایگی با هنگ کنگ ( که درست در جنوب شنزن واقع شده است ) ،به شنزن به لحاظ جغرافیایی این امتیاز را می دهد که منطقه اقتصادی خوبی باشد. در سال 1980 ، اولین منطقه ویژه اقتصادی در کشور چین در شهر شنزن ایجاد گردید.

از آن زمان تا کنون ، شنزن به شهری مهم در کشور چین تبدیل شده است . شنزن بعنوان یکی از ۵ ناحیه خاص اقتصادی در سال ۱۹۷۹ بخاطر نزدیکی به هنگ کنگ انتخاب گردید و هم اکنون بعنوان یکی از بزرگترین مناطق اقتصادی چین بشمار می آِد.

تور شنزن - اطلاعات کلی درباره شهر شنزن چین

بندر شنزن

بندر شنزن شهر الکترونیک و موبایل و کامپیوتر و لوازم جانبی یکساعت با بندرگوانگجو وماکائو فاصله دارد. واقع شدن این چند شهر مهم بندر تجاری در کنار هم و دارا بودن کارخانجات تولیدی و مراکز تجاری مهم شنزن را از درجه اهمیت ویژه ای برخوردار کرده است.

نگاه دولت چین به این منطقه و بخصوص این شهر و عنایت در سیاست گذاری باعث شده این شهر با بقیه شهرها تفاوت عمده ای داشته باشد.

این شهر امروز به دلیل وجود هشتمین ساختمان بلند دنیا شکوهی خاص یافته و وجود ساختمان‌های بلند زیبایی بهت انگیزی را به چشم انداز آن داده است.

شنزن بعد از غروب آفتاب، سیمایی جذاب می‌یابد و آبشاری از نورهای شگفت آور در آن دیده می‌شود. شنزن امروزه به عنوان یکی از مراکز مهم تجاری اقتصادی شرق آسیا توانسته است جایگاه مناسبی یابد و در زمره شهرهای بزرگ دنیا درآید.

مردم چین شنزن را شانگهای جدید می نامند و بر این اعتقادند که این شهر را جوری ساخته اند که دلشان می خواسته. شهری تمیز تر و زیبا تر از نظر شهر سازی و ظاهری با امکاناتی منحصر بفرد و چشم نواز.

اقتصاد شنزن

امروزه بانک شنزن نیز یکی از بزرگ ترین بانک های کشور چین به شمار می رود که توانسته است با استفاده از شبکه دسترسی SSL VPN اقدام به ایجاد سیستم وسیع بانکی خود کند.

این بانک با استفاده از این سیستم به مشتریان خود اجازه می دهد معاملات بانکی کاملا مطمئن و همچنین سریع داشته باشند.

مشتریان می توانند با ورود به این سیستم نوین بانکی تمام عملیات بانکی خود اعم از دریافت و وصول وجه و همچنین انجام معاملات بانکی را با بالاترین امنیت و سرعت ممکن انجام دهند.

بانک شنزن در منطقه silicon valley کشور چین واقع شده است و مدیران آن همیشه سعی بر آن داشته اند که از جدیدترین و پیشرفته ترین فن آوری های روز در تجارت خود سود جویند.

این بانک اولین بانک کشور چین به شمار می رود که ازEBS یا همان سیستم جامع بانکی برای ارایه به مشتریان استفاده می کند و این بانک در رده بندی بهترین بانک های دنیا نیز رتبه بالایی دارد.

بورس «شنزن» چین نیز پرگردش ترین بازار سهام جهان است. طبق آمار ها سرعت گردش مبادلات در بورس شنزن به ۳۷۳ درصد رسیده است.

بازار نزدک در نیویورک نیز با سرعت گردشی معادل ۲۶۹ درصد دومین بورس پرسرعت جهان به حساب می آید. طبق آمار ها در حال حاضر بورس نیویورک با ارزش بازاری معادل ۱۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد دلار بزرگ ترین بازار سهام جهان است.

پس از آن بورس توکیو با چهار هزار و ۶۸۱ میلیارد دلار ارزش بازار ایستاده است. یورونکست بورس یکپارچه اروپایی نیز چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد دلار می ارزد و در جایگاه سوم جهان جای گرفته است.

اما نزدک با ارزش چهار هزار و ۱۸۰ میلیارد دلاری اش چهارمین بورس بزرگ جهان به حساب می آید.

فرودگاه شنزن

فرودگاه بین المللی شنزن ۳۲ کلیومتر با مرکز شهر شنزن فاصله دارد.

حمل و نقل عمومی شنزن


شنزن دارای سیستم مترو با ۴ خط در حال کار و یک خط در حال احداث می باشد. با استفاده از خطوط مترو تقریبا به تمامی نقاط مهم شهر دسترسی خواهید داشت.

 تخصص ما برگزاری تور چین و اخذ ویزای چین در کمترین زمان ممکن است.


 



درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان