تور چین 93 -با ویزای چین
 
تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

تور چین 93

تور چین 93- شهر ممنوعه چین

یکی از مهمترین دیدنی‌های تاریخی کشور چین شهر ممنوعه پکن چین می باشد . که جزء مشهورترین مکان های دیدنی چین بشمار می‌آید. شهر ممنوعه پکن چین را برخی وسیع‌ترین و کامل‌ترین مجموعه معماری چوبی در کل جهان می دانند.

شهر ممنوعه برای بسیاری از مردم جهان یک رویا می باشد . که به عنوان یک جاذبه اصلی و دیدنی کشور چین در کنار دیوار چین توانسته هر ساله میلیونها توریست و جهانگرد را مجذوب خود نماید.

احداث شهر ممنوعه در سال ۱۴۰۶ میلادی با دستور جو دی دومین امپراتور سلسله مینگ آغاز گردید و ظرف ۱۴ سال ساخته شد. تا سال ۱۹۱۱ میلادی و نابودی سلسله چینگ (قریب ۵۰۰ سال) جمعاً ۲۴ امپراتور در این شهر ممنوعه اقامت کرده و بر چین فرمان رانده‌اند. از سال ۱۹۲۴ بازدید از این مجموعه به عنوان کاخ موزه برای عموم آزاد گردید و ممنوعه بودن آن پایان پذیرفت.

تعداد قصرها و اتاق‌ها در شهر ممنوعه بسیار زیاد است. می‌گویند جمعاً ۹۹۹۹٫۵ اتاق در آن وجود دارد. به اعتقاد پیشینیان چینی، اقامتگاه امپراتوران آسمانی دارای ۱۰ هزار اتاق است و امپراتورانی که پسر امپراتور آسمانی دانسته می‌شدند باید خویشتندار بوده و نمی‌بایست از شمار اتاق‌های امپراتور آسمانی تجاوز می‌کردند. از این رو شمار اتاق‌های شهر ممنوعه نیم اتاق کمتر از شمار اتاق‌های کاخ آسمانی است. (آن نیم اتاق ظاهراً تنها یک راه پله را در بر می‌گیرد.)

این اثر نادر و فوق العاده با ساختگاهی مستطیل شکل مساحتی حدود ۷۲ هکتار را در برمی گیرد. ابعاد آن ۹۶۱ متر طول در امتداد شمال به جنوب و ۷۵۳ متر عرض در امتداد شرق به غرب است. دیواری با ارتفاع ۱۰ متر و خندقی با عرض ۵۲ متر دورتا دور مجموعه را فراگرفته‌است. دیوار در هر ضلع خود یک دروازه را جای داده‌است. بر روی ضلع جنوبی «دروازه نیمروز» (Meridian Gate) و بر روی ضلع شمالی «دروازه نیروی ایزدی» (Gate of Divine Might) قرار دارد. دیوارها ضخیم هستند و طوری طراحی شده‌اند که در برابر آتش توپخانه آن زمان مقاومت کنند.

خدمات تور چين- پكن :

بلیط رفت و برگشت ایران ایر 

7شب اقامت در هتل 5 ستاره با صبحانه

ترانسفر فرودگاهي

راهنماي فارسی زبان 

ويزاي گروهي چين

3 روز گشت متنوع با نهار شامل(دیوار چین – پارک المپیک-کاخ تابستانی-میدان تیان آنمن چين – کارخانه مروارید و ابریشم- معبد بهشت آسمانی)

بیمه مسافرتی تور چين تابستان 93
 

خدمات تور چين -پكن + شانگهاي :

بلیط رفت و برگشت ایران ایر 

8شب اقامت در هتل 7 ستاره با صبحانه

ترانسفر فرودگاهي

راهنماي فارسی زبان 

ويزاي گروهي

پرواز داخلی چين پکن،شانگهای،پکن

بیمه مسافرتی

3روز گشت متنوع با نهار شامل برخی از این دیدنی های چین (دیوار چین – پارک المپیک – کاخ تابستانی – میدان تیان آنمن چين – باغ یو – برج تلویزیونی شانگهای دیوار چین،کاخ تابستانی،غارهای نی فلوت ، میدان تیانانمن،کارخانه ابریشم سازی ،نمایشگاه های بین المللی پکن و شانگهای ،استادیوم المپیک پکن ،معبد شائولین و ...)

تور چين بهار 93



درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان