تور شانگهای چین - Tour Shanghai China
 
تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

تور-شانگهای-چین-Tour-Shanghai-China

تور شانگهای چین

برای مسافرت به شانگهای چین که تنها شهر کشور چین است که دو فرودگاه به نام های فرودگاه «پو دون» و فرودگاه «هون چیائو» دارد. برای برگزاری تور شانگهای چین هم می توان پرواز مستقیم به شانگهای داشت . و یا می توان با تور های ترکیبی پکن شانگهای به این شهر مسافرت نمود. اگر با تور پکن سفر نمودید. می توانید با هواپیما، قطار یا کشتی از پکن به شانگهای چین سفر کرد .


شهر شانگهای همچنین 3 ایستگاه قطار به نام های «ایستگاه شانگهای»، «ایستگاه غربی شانگهای» و«ایستگاه جنوبی شانگهای» دارد که سفر به این شهر با قطار را نیز آسان نموده است.

در ضمن ، شانگهای بزرگترین شهر بندری چین است. چون سرعت سفر با کشتی بسیار کم است، فعلا فقط هر چهار روز یک کشتی از شانگهای به شهر دالیان چین وجود دارد. اما خطوط کشتیرانی بین المللی شانگهای متنوع است. از شانگهای می توانید به بیش از 400 بندر جهان از جمله بندرهای کره جنوبی و ژاپن برسید.

حمل و نقل در شانگهای

رفت و آمد در داخل شهر شانگهای نیز بسیار آسان و مناسب است. 9 خط مترو و سه خط قطار سریع السیر مغناطیسی در این شهر وجود دارد و با استفاده از خطوط مترو به راحتی می توانید به دیدنی های معروف این شهر از جمله منطقه «وای تان»، میدان خلق و مراکز خرید و گردشگری معروفی مانند «خیابان نان جین» و «خیابان هوای هایی» برسید. علاوه بر این حدود 60 هزار تاکسی در شانگهای به جابه جایی مسافران می پردازند و سه خط اتوبوس گردشگری نیز از «ورزشگاه شانگهای» و«ورزشگاه هون چیائو» حرکت می کند. خط اول از ورزشگاه شانگهای به ایستگاه «دروازه شمالی فان تا» می رود و اتوبوس ها از ساعت 7 صبح تا 5 بعد از ظهر حرکت می کنند. خط دیگر از ورزشگاه شانگهای به ایستگاه «پارک فرهنگ هوا شیا» می رود و از ساعت 7 صبح تا ساعت 5 بعد از ظهر حرکت می کند.

خط بعدی از ورزشگاه شانگهای به ایستگاه «کلوپ بین المللی کشتیرانی فوک» می رود و از ساعت هفت و نیم صبح تا سه و نیم بعد از ظهر هر روز حرکت می کند. کشتی مسافربری از وسایل حمل و نقل خاص شانگهای است. شما می توانید با استفاده از حدود 20 خط کشتی مسافربری میان منطقه «پو شی» و «پو دون» شانگهای رفت و آمد کنید.


هتل های شانگهای

وقتی که شما با تور شانگهای سفر می کنید مطمئنا مشکلی از بابت هتل نخواهید داشت.اما باید گفت که هتل های عالی زیادی در شانگهای وجود دارد که بیشتر از آنها در مناطق مدرن و تجاری این شهر جمع شده اند. به علاوه، چون که شهر شانگهای شهری گردشگری است. هتل های خوب با قیمت ارزان نیز زیاد ساخته می شود و شما به راحتی می توانید بر اساس ویژگی های برنامه سفر خود، هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید. چون شهر شانگهای شهر بزرگی است، دیدنی ها و جاذبه های توریستی آن نیز در یک جا جمع نشده است و گاهی رفتن از یکی به یکی دیگری حدود یک ساعت طول می کشد .



درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان