تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

ویزای چین ارزون و مناسب

بلیط ارزان چارتر چین- ویزای فوری چین- تور ارزان چین

ویزای فوری چین - تور چارتر ارزان چین- بلیط چارتر ارزان چین- رزرو هتل چین

ویزای چین ارزون و مناسب + انواع ویزاهای کشورهای دیگر


ویزای فوری کلیه کشورها

ویزای فوری چین - تور چارتر ارزان چین- بلیط چارتر ارزان چین- رزرو هتل چین

بیلط پرواز چارتر – بلیط ارزان – تور چارتر و ارزان – بیمه مفری – رزرو هتل – پرواز دوسر خارجی تخصص ماست

ویزای فوری آذربایجان - تور چارتر ارزان آذربایجان - بلیط چارتر ارزان آذربایجان - رزرو هتل آذربایجان

ویزای فوری آرژانتین – تور چارتر ارزان آرژانتین - بلیط چارتر ارزان آرژانتین – رزرو هتل آرژانتین

ویزای فوری آفریقای جنوبی – تور چارتر ارزان آفریقای جنوبی – بلیط چارتر ارزان آفریقای جنوبی – رزرو هتل آفریقای جنوبی

ویزای فوری آمریکا – تور چارتر ارزان آمریکا – بلیط چارتر ارزان آمریکا – رزرو هتل آمریکا

ویزای فوری ازبکستان – تور چارتر ارزان ازبکستان – بلیط چارتر ارزان ازبکستان – رزرو هتل ازبکستان

ویزای فوری استرالیا – تور چارتر ارزان استرالیا – بلیط چارتر ارزان استرالیا – رزرو هتل استرالیا

ویزای فوری افغانستان – تور چارتر ارزان افغانستان – بلیط چارتر ارزان افغانستان – رزرو هتل افغانستان





ادامه مطلب ...

دروازه بهشت در چین + عکس

خوب واقعا گرفتن ویزای چین و بعد طی یک مسیر طولانی و رفتن به تور چین نه تنها هزینه بر است بلکه خیلی هم وقت گیر می باشد. اما وقتی که دیدنی های خارق العاده کشور چین را می بینی تازه می فهمی که این همه مکان های دیدنی در مقابل دردسرهای ویزا چین و گرفتن بلیط و تور چین اصلا به حساب نمی آید . یک نمونه از زیبایی های کشور چین دروازه بهشت چین است .

دروازه بهشت در چین
کوه Tianmen Shan یا کوه دروازه بهشت در استان هونان چین واقع شده است. پس از طی کردن نزدیک به 20 کیلومتر از شهرستان Zhangjiajie به این کوه خواهید رسید که تا بالای آن دقیقا 999 پله را باید بالا بروید. در بالای این کوه به زیر دروازی سنگی طبیعی با 137 متر ارتفاع و طول قوس 57 متر میرسید که یکی از زیباترین مکان هایی خواهد بود که تا به حال دیده اید.

 

کوه Tianmen Shan,کوه دروازه بهشت در چین,مکانهای دیدنی چین دروازه بهشت در چین-مکان های دیدنی چین + عکس

کوه دروازه بهشت/دیدنیهای چین/تور چین/ ویزای چین

کوه Tianmen Shan,کوه دروازه بهشت در چین,مکانهای دیدنی چین

کوه دروازه بهشت/دیدنیهای چین/تور چین/ ویزای چین

کوه Tianmen Shan,کوه دروازه بهشت در چین,مکانهای دیدنی چین

کوه دروازه بهشت/دیدنیهای چین/تور چین/ ویزای چین

کوه Tianmen Shan,کوه دروازه بهشت در چین,مکانهای دیدنی چین

 کوه دروازه بهشت/دیدنیهای چین/تور چین/ ویزای چین

منبع : topnop.ir

 کوه های چین

در این قسمت از تور چین 20 به معرفی چند کوه معروف کشور پهناور چین می پردازیم که شاید برای تمام کسانی که تصمیم به استفاده از تور چین را دارند مفید نباشد اما برای غنای سایت و اینکه بسیاری از هموطنان به جاذبه های طبیعی چین علاقه مند هستند می تواند مفید باشد. پس اگر شما جزو این دسته از هموطنان علاقه مند نیستید همین الان بروید سراغ مطلب بعدی !

 

کوه های چین جاذبه های طبیعی چین


کوه های بلند و عظیم چین که به طور های متفاوت گسترش می یابد،استخوانبندی زمین چین را تشکیل داده و به سیتسم های کوهی متفاوت تقسیم می شود.کوه های معروف و بزرگ چین عبارت است از: "هیمالایا"،"کون لون"،""تیان شان"،" تانگولا"،"چین لینگ"،"دا شینگ آن لینگ"،"تای هانگ"،"چی لیان" ،کوه"هنگ دوان"و غیره.


کوه"هیمالایا":قوسی شکل است و در مرز با هند،نپال و دیگر کشورها قرار دارد.طول آن 2400 متر بوده و 6000 ارتقاع داشته و مرتفعترین کوه جهان است.قله"اورست"قله اصلی این کوه با 8848.13 متر ارتفاع مرتفع ترین قله جهان است.


کوه"کون لون":از فلات "پارمیر"در غرب آغاز می شود و به شمال غرب استان"سی چوان" در شرق امتداد می یابد.طول آن 2500 متر و ارتفاع آن 5000-7000 متر از سطح زمین و قله "کنگور"بلندترین قله آن 7719 متر ارتفاع دارد.


کوه"تیان شان":در قسمت مرکزی منطقه خودمختار"سینگ کیانگ"واقع در شمال غرب چین قرار دارد.ارتقاع آن 3000-5000 متر است و قله "تومور"بلندترین قله آن 7455.3 متر ارتفاع دارد.


کوه"تانگولا":در مرکز فلات "چینگ زانگ"قرار گرفته و 6000 متر ارتفاع دارد.قله"گلادایدونگ"بلندترین قله آن 6621 متر ارتفاع داشته و منشا رود"یانگ تسه"طولانی ترین رود چین است.


کوه"چین لینگ":از شرق استان"گان سو"در غرب چین آغاز شده و به غرب استان"هه نن" واقع در شرق چین امتداد می یابد و به طور میانگین 2000 تا 3000 متر ارتفاع دارد.قله"تای بای"قله اصلی آن 3767 متر ارتفاع دارد و خط نشانه قسمت های جنوبی و شمالی چین است.


کوه"دای شین آن لینگ":از نزدیکی دهکده"مو هه"استان "خه لونگ جیانگ"واقع در شمال شرق چین به حوضه بالای رود"لاها"در جنوب امتداد می یابد . طول این کوه 1000 کیلومتر و ارتفاع آن 1500 متر است. قله"هوانگ گانگ"قله اصلی آن 2029 متر ارتفاع دارد.


کوه"تای هانگ":در حاشیه شرقی فلات"هوانگ تو"قرار دارد و از شمال به جنوب گسترش می یابد.طول آن بیش از 400 کیلومتر و ارتفاع آن 1500 تا 2000 متر است.قله"شیائو وو تای شان"قله اصلی آن 2882 متر ارتفاع دارد.


کوه"چی لیان":در حاشیه شمال شرقی فلات"چینگ ذانگ"قرار دارد و بیش از 4000 متر ارتفاع دارد.ارتفاع قله اصلی آن 5547 متر است.


کوه"هنگ دوان":در جنوب شرق فلات "چینگ ذانگ"و در مرکز اتصال منطقه تبت،استنان های سی چوان"و"یون نان"قرار دارد.این کوه به طور میانگین 2000 تا 6000 متر ارتفاع دارد.قله"کونکا"بلندترین قله آن 7556 متر ارتفاع دارد.


کوه تایوان:در شرق جزیره "تایوان"قرار دارد و از شمال به جنوب امتداد می یابد.این کوه به طور میانگین 3000 تا 3500 متر ارتفاع دارد.ارتفاع قله"یو شان"قله اصلی آن 3952 متر است.


کوه های معروف دیگر چین عبارت است از: "هوانگ شان"،"تای شان"،"هوا شان"،"سونگ شان"،"هنگ شان"،"عه مه"،"لو شان"،"وو دانگ"،"یان دانگ شان" و غیره.  
تور چین - ویزای چین- اخذ ویزا در کمترین زمان ممکن با ما تماس بگیرید.

دیدنی های چین

چین کشوری که خودش جهانی است برای توریستها و گردشگرانی که از کیلومترها آنطرف تر برای دیدن عجایب این کشور با تور چین به سرزمین اژدها سفر کرده اند تا از نزدیک جاذبه های چین را ببینند . در این قسمت در تور چین 20 شما را در عرض چند دقیقه به یک تور چین مجازی دعوت می کنیم تا فقط قسمتی از دیدنی های این سرزمین را دیده باشند.

چین یک کشور نیست، بلکه جهانی دیگر است در دل جهانی که ما در نقشه جغرافی می بینیم . اگر حوصله یا وقت چندانی ندارید که ماهها در این کشور سفر کنید می توانید چند هفته یا چند ماهی را دز سفر به این کشور افسانه ای سپری کنید و با حسرت محلهایی که هنوز ندیده اید و کوله باری از خاطرات شیرین این کشور را ترک کنید. پی گیری جاده ابریشم قایق سواری و کشف رود یانگ تسه از جمله سفرهای موضوعی است که می توان از آن لذت برد. از جمله سفرهای موضوعی است که می توان از آن لذت برد. از کلان شهرهای صنعتی با مراکز خرید عظیم و چهره ای کاملا مدرن گرفته تا زندگی بدوی و ساده در صحرای بکر سین کیانگ، چین سرزمین تنوع وتکثر فرهنگی و جغرافیایی است.تور چین ویزای چین

 

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

 

 

 

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

 

تور چین ویزای چین

 

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

 تور چین ویزای چین

در صنعت و هنر این کشور هم می توان میراث سفالگران سلسله های (قرن قبل از میلاد ) را دید وهم می توان صنعت این کشور در ساخت جدیدترین سفینه های فضایی.

 

تور چین- دیدنی های چین

تور چین ویزای چین

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین-تور چین- دیدنی های چین

 تور چین ویزای چین

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین-تور چین- دیدنی های چین

 تور چین ویزای چین

زبان:

اکثر زبانهایی که مردم چین استفاده می کنند به خانواده زبانهای چینی- تبتی ((Sino- Tibetan تعلق دارند که در حدود 29 گروه قومی-نژادی مختلف را در بر می گیرد. چینی یا پینین ((Pinyin اصلی ترین زبان یا گروه زبانی در چین است که به گویشهای مختلف در سراسر چین مورد استفاده واقع می شود .

 

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

تور چین ویزای چین

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

ماندارین((Mandarin، که 70 درصد جمعیت بدان صخبت می کنند، وو((WU زبان مردم شانگهای، یو((YUE یا کانتون، مین، گان و هاکا اصلی ترین گویشهای زبان چینی محسوب می گردند. قبل از قرن بیستم میلادی چینی کلاسیک زبان نگارش و مکاتبات اداری در سراسر این کشور عظیم بود و ده ها میلیون نفر در گوشه گوشه چین از این زبان نگارش واحد جهت مکاتبات استفاده می گردند و به عنوان عنصری کلیدی در همبستگی ملی چینی ها ایفای نقش می کرد.

 

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

  تور چین ویزای چین

از اوایل قرن بیستم خطی استاندارد و ملی در سراسر چین به کار گرفته شد، که آنرا بر اساس زبان ساندارین پایه گذاری نموده بودند. مغولی، اویغوری، تبتی، ژوانگ (تایلندی) و کره ای از زبانهایی هستند که علاوه بر چینی به صورت گسترده ای در چین به کار می روند.

مردم:

چین کشور معابد بدیع و بی همتاست. کافی است تا چند قدمی در خیابانی در یکی از شهرهای کوچک چین قدم بزنیم تا معابدی با شکوه و عرفانی برخورد کنیم که طراحی و معماری آنها نوازشگر چشمهای هر بازدید کننده ای است.

یکی از اصلی ترین ویژگی های مذهبی در چین "تنوع" و "تکثر" است. آمار دقیقی از تعداد پیروان مذاهب مختلف در چین موجود نیست. بحش عظیمی از جمعیت به هیچ دینی اعتقاد ندارند. بودیسم ( پیروی از آیین بودا) دین اصلی در چین است. وبیشتر چینی ها از قرن اول میلادی به بودیسم ماهایانا اعتقاد دارند (Mahayana Buddhism) که گونه ای از بودیسم است.

 

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

  تور چین ویزای چین

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

 

تائوئسیم (Taoism) دومین دین اصلی درچین است.در عین حال بسیاری از چینی ها به ترکیبی از بودیسم و تائویسم اعتقاد دارند. پیروی از آیین کنفوسیوس فیلسوف بزرگ چین باستان بازتاب و تاثیری عمیق در مذهب و اخلاق چینی ها در طول تاریخ به جای گذاشته است. مسیحیت و اسلام به ترتیب از دیگر ادیان پرطرفدار در چین می باشند و مسلمانان چین (در حدود 20 میلیمن نفر ) نقش عمده ای گسترش اسلام در آسیای شرقی بر عهده داشته اند.

 

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

 

نظام سیاسی:

جمهوری خلق چین که به سادگی آن را چین می نامیم کشوری است که از سال 1949 سرزمین پهناور چین، هنگ کنگ و ماکائو را دربر می گیرد. نظام حکومتی در چین از سال 1949 تا به امروز جمهوری تک حزبی با یک مجلس قانون گذاری است . رهبر حزب کمونیست را اعضای این حزب انتخاب می کنند و اعضای مجلس ملی خلق با نظارت مستقیم حزب کمونیست چین به مدت 5 سال انتخاب می شوند. این مجلس در طی سال یک بار تشکیل جلسه می دهد.

 

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

 

عضویت در نهاد های بین الممللی :

سازمان ملل متحد (1945) ، یونسکو ، یونیسف ، فائو چین در سازمان ملل حق وتو می باشد .

اقتصاد :

مائو در دهه 1950 اصلاحات سوسیالیستی را در اقتصار این کشور پی ریزی نمود و چینی ها این اصلاحات را در سالهای 1960 وآغاز دهه 1970 پی گیری نمودند که همواره با انتقاداتی رو به رو بود .

 

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

  تور چین ویزای چین

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

 

انقلاب اساسی در اقتصاد چین در اوایل دهه 1970 میلادی جلوه گر شد که تا به امروز هم ادامه دارد و اقتصادی است با محوریت صادرات .در حال حاضر از نظر تولید نا خالص ملیّ چین ، پس از ایالات متحده ، ژاپن و آلمان چهارمین ابر قدرت اقتصادی در سطح جهان است و پیش بینی ها نشان می دهد که ظرف چند سال آینده چین به یکی از دو ابر قدرت بزرگ اقتصادی دنیا تبدیل خواهد شد .

کشاورزی :

کشاورزی اصلی ترین بخش اقتصادی کشور چین می باشد و جمعیتی بالغ بر 300 میلیون نفر در این بخش مشغول به کار می باشند که تقریباَ نیمی از نیروی کار فعال در چین را در بر می گیرد .

چین,آثار باستانی چین,دیدنیهای چین

 

چین بزرگترین تولید کننده محصولات کشاورزی در سطح جهان می باشد . برنج ، چای ، گندم ، سیب زمینی ، جو ، پنبه و دانه های روغنی اصلی ترین محصولات این کشور می باشند .

واحد پول:

یوان چین ( Yuan Renmin bi)

مدت پرواز مستقیم از تهران به پکن :

اختلاف زمانی : نسبت به تهران 5/4 ساعت جلوتر است و نسبت به گرینویچ 8 ساعت جلوتر است (( GMT +8 ولتاژ برق :220 ولت است و با سیتم برق ایران مطابقت دارد . تور چین ویزای چین

 

 

منبع:lastsecond.ir

کوه های رنگین کمانی چین

 

کوه های رنگین کمانی چین از دیدنی های جالب تور چین

 

کشور چین به لطف وسعت بسیار زیادش جاذبه های توریستی و گردشگری بسیاری برای شرکت کنندگان در تور چین دارد . که برخی از این جاذبه های توریستی چین تقریبا در نوع خود منحصر به فرد است . یکی از زیباترین مناظر طبیعی کشور چین کوه های رنگین کمانی چین است .

پارک ملی کوه های رنگین کمانی در منطقه جغرافیایی دانگ شیا در چین.شاید نام آن کمتر به گوش کسی خورده باشد اما بدون شک یکی از زیباترین نقاط دنیا است. کوه های رنگین کمان چین که در استان گانسو این کشور قرار دارد و هر بیننده ای را میخکوب می کند. این کوه ها شبیه یک مکان تخیلی و گرافیکی هستند و هر سال گردشگران زیادی برای دیدن آنها به چین سفر می کنند.

البته باید ذکر کرد نمونه ای از این کوه های رنگارنگ در ایران نیز وجود دارد.

لیو ون جین

در این پست از وبسایت تور چین 20 در راستای آشنا سازی گردشگران و توریستهای ایرانی با فرهنگ مردم کشور چین به معرفی یکی از آهنگسازان مشهور چین می پردازیم امیدواریم که در حاشیه مسافرت به چین کمی هم از طریق مطالعه بتوانید با فرهنگ کشور پهناور چین آشنایی مختصری پیدا کنند.

"لیو ون جین" یکی از آهنگسازان مشهور چین است که سال 1961 میلادی از انستیتوی مرکزی موسیقی چین فارغ التحصیل شد. وی مقامهای متعددی را در اختیار داشته است مانند مدیر کل امور هنری گروه مرکزی موسیقی ملیتی و مسئول امور هنری گروه تآتر موسیقی و رقص چین،"لیو" اکنون مسئول امور هنری گروه تآتر موسیقی و رقص چین است. "لیو ون جین " در سال 2001 به عنوان استاد دانشگاه موسیقی ملی کره جنوبی استخدام شد.

"لیو ون جین" در دوران جوانی در دانشگاه فردی پرکار بود و جایزه دانشجوی برجسته انستیتوی موسیقی مرکزی را از آن خود کرد. "آهنگ تعریف یو به" و "آهنگ تصور تنگه سان من" که وی در دانشگاه برای اولین بار خلق کرد، دو اثر برجسته آمیزش ساز "ار هو"(نوعی ساز سنتی چین دارای دو تار ) و پیانو است. "آهنگ تعریف یو به" سال 1993 به عنوان "اثر کلاسیک چینی ها در قرن بیستم " انتخاب شد. در ماه مه سال 1982، اولین نمایش "تصور دیوار چین" آهنگساز "ار هو" یکی از آثار دیگر وی در کنسرت "بهار شانگهای" با موفقیت روبه رو شد و جایزه بهترین اثر موسیقی در سومین مسابقه آثار موسیقی را کسب کرد. در سالهای متمادی ، این موسیقی در مناطق مختلف چین و بیش از 10 کشور اروپایی، آمریکایی و آسیایی به معرض نمایش گذارده شده و مورد استقبال قرار گرفته است.تور چین ویزای چین

 



ادامه مطلب ...

تور چین - ویزای چین - خیلی سریع

ویزای  توریستی چین

مدت اعتبار این نوع ویزای چین : 1 ماه 

زمان اخذ ویزای چین : 7 الي 10 روز كاري –  - حداقل 5 نفر + مدارک مورد نیاز ویزای چین : پاسپورت +2 قطعه عکس

ویزای 3 ماهه دبل تجاری چین

مدت اعتبار: 3 ماه یا 90 روز اقامت - زمان اخذ ویزا: 20 الي 25 روز كاري – - مدارک مورد نیاز: پاسپورت +2 قطعه عکس + مشخصات

ویزای فوری L انفرادی

مدت اعتبار: 1 ماه یا 30 روز اقامت - زمان اخذ ویزا: 4  روز كاري – - مدارک مورد نیاز: پاسپورت +2 قطعه عکس + مشخصات

ویزای هنگ کنگ

مدت اعتبار: 3 ماه - زمان اخذ ویزا: 35 روز كاري –- مدارک مورد نیاز: پاسپورت +1 قطعه عکس //

ویزای هند

مدت اعتبار: 1 ماه - زمان اخذ ویزا: 5 الي 7 روز كاري –  تومان - مدارک مورد نیاز: پاسپورت +2 قطعه عکس + کپی شناسنامه

,,--------------------------------------------------

توضیحات:

حداقل اعتبار پاسپورت 7 ماه از تاريخ مسافرت  مي باشد . (اندازه عکس جهت ویزای چین 8.4*3.3 می باشد) / در صورت تاخير و يا عدم صدور ويزا از طرف سفارت آژانس هيچگونه مسئوليتي ندارد. / كنترل پاسپورت از نظر هر گونه ممنوعيت به عهده آژانس ثبت نام كننده مي باشد. / ضمنا" اين شركت داراي تورهاي تفريحي چين هر هفته و تور گوانگجو مي باشد./ رزرو هتل و خدمات (ترانسفر، راهنما، گشت و... ) در کلیه شهرهای چین انجام می گیرد.

----------------------------------------------------

برای دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره دفتر ما تماس بگیرید.

تور چین ویژه نوروز 94

از همین الان برای تعطیلات عید 94 برنامه ریزی کنید. در عید نوروز بیشترین ترافیک مسافران که قصد مسافرت دارند را در تمام مسیرهای پروازی داریم پس بسیار زیرکانه خواهد بود از همین الان تور چین نوروز 94 را برای خودتان و اطرافیانتان رزرو کنید.

تور چین ویژه نوروز 94 در مسیرهای مختلف و با پروازهای مختلف ازجمله پرواز ایران ایر ، قطر ایر و یز ، امارات و ماهان عمان ایر در پکیجهای تور پکن ویژه نوروز 94 تور شانگهای ویژه نوروز 94،تور ترکیبی پکن شانکهای ویژه نوروز 94 ، تور ترکیبی دور چین ویژه نوروز 94در حال برنامه ریزی و پکیج های تورهای چین ویژه نوروز 94 در حال آماده سازیست و با درج این پکیجها با یک کلیک خواهید توانست بهترین و ارزانترین تورهای نوروزی چین را مشاهد ، انتخاب و خریداری نمایید و بصورت آنلاین سفارش نمایید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن جهت مشاوره رایگان با شما دوست عزیز تماس حاصل نمایند .

تراس های برنج چین

تراس های برنج چین یکی از دیدنی های چین-ویزای چین-تور چین

 

 

وقتی یک نفر می ره ویزای چین می گیره میره توی یک تور چین ثبت نام می کنم و هزینه صرف می کنه که بره و کشور چین رو ببینه حتما یه چیزی هست که اینهمه کار رو انجام می ده ! برای مثال همین تراس های برنج یا مزارع برنج چین ببینید که چقدر زیبا و خارق العاده هستند.

دیدنی های و جذابیت های چین گاها بقدری زیبا و محیرالعقول هستند . که تشخیص واقعیت از  تخیل بسیار مشکل می شود . کشور چین نه تنها از نظر مکان ها و آثار باستانی و تاریخی دیدنی های بسیار دارد . که با یک یا دو تور چین نمی توان تمام  آنها را دید. بلکه از نظر جاذبه های طبیعی نیز شاید جزو دیدنی ترین کشور های جهان باشد. گاها مناظری در چین یافت می شود . که وقتی آنها را می بینید. واقعا شک می کنید. که این منظره یک تابلو نقاشی یا واقعا یک منظره طبیعی !
مثلا به این توجه کنید:

 تراس های برنج چین یکی از دیدنی های چین-ویزای چین-تور چین


واقعا این تصویر یکی از جاذبه های طبیعی به نام تراس های برنج در کشور چین است. که توانسته هر ساله صدها هزار توریست را از سراسر دنیا به این چین بکشاند.

 

تراس های برنج چین یکی از دیدنی های چین-ویزای چین-تور چین

تراس های برنج یوان یانگ چین  

آمیزه ای از تخیل و واقعیت در تور چین می باشد. که چشم اندازهای بدیع و روح نواز مزارع برنج یوان یانگ چین شما را مبهوت می کند. و نسیم خنک  که بوی عطر شالیزارهای برنج را به مشام شما می رساند. حسی زیبا و فرح بخش را برای شما به ارمغان می آورد. رنگ آمیزی و کنتراست های طبیعی  این مزارع عجیب تمام افکار را معطوف به خود می کند.

تراس های برنج چین یکی از دیدنی های چین-ویزای چین-تور چین

تور چین کوه هوان شن= افسانه زیبا درباره زمستان +عکس و تصویر

 

یکی از مناطق دیدنی کشور چین که شاید برای بسیاری از کسانی که از تور چین استفاده می کنند آشنا نباشد کوه هوان شن می باشد که برای توریستها و گردشگران می تواند یکی از جاذبه های توریستی کشور چین محسوب شود.

 این کوه در استان "آن هوی" در مرکز چین قرار دارد .به نظر مردم چین هوان شن به داشتن پنج ویژگی برتر از جمله داشتن درخت های کاج بلند، سنگ های عجیب، دریایی از ابر، برف های زمستانی و آبگرم بسیار معروف است. از ماه دسامبر تا فوریه با فرا رسید زمستان و ریزش برف، "هوان شن" بسیاری از مسافران را برای تماشای مناظر بی نظیر برفی و زمستانی به خود جلب می کند منظره ای سفید با کوه های بلند که زیر نور خورشید می درخشد و مثل بهشتی در زمین می ماند که بسیار زیبا و شگفت انگیز است.

ویزای توریستی چین

کشور چین برای افراد سایر ملل که می خواهند به این کشور وارد شوند چندین نوع ویزای چین صادر می کند. که هر شخصی متناسب با نیازهای کاری و شغلی خود می تواند از هر نوعی که به آن نیاز دارد استفاده کند در این میان بسیاری از مردم جهان و هموطنان خودمان دوست دارند که با تور چین برای دیدن مکان های توریستی چین به این کشور مسافرت کنند که این مسافران باید ویزای توریستی چین را از سفارتخانه های چین در سراسر دنیا کسب کنند.

ویزای چین نوع ویزای توریستی چین ویزای توریستی چین به کسانی تعلق می‌گیرد که با هدف گردشگری و یا دیدار با اعضای خانواده، قصد ورود به کشور جمهوری خلق چین را دارند.
روادید توریستی چین (روادید نوع L) برای دو هفته تا شش ماه صادر می‌شود و اجازه‌ی کار و اقامت بیش از مدت اعتبار ویزا را به متقاضی نمی‌دهد.
جهت تقاضای روادید چین، حضور متقاضی الزامی نیست و مصاحبه انجام نمی‌گیرد ولی اصل و کپی مدارک شناسایی باید همراه نماینده یا وکیل متقاضی باشد (در مورد ویزای تجاری چین، مقررات متفاوت است و حضور شخص متقاضی روادید تجاری الزامی است).
توجه: به دلیل تعداد زیاد متقاضیان در ماه‌های تابستان و هم‌چنین قبل از تعطیلات نوروز، ممکن است تعیین وقت مصاحبه چند هفته طول بکشد؛ علاوه بر این بررسی مدارک و صدور ویزا نیز ممکن است زمان بیشتری بطلبد. بهتر است برای قطعی‌کردن تاریخ سفر، به این زمان‌ها توجه داشته باشید.
آدرس سفارت چین در تهران: خیابان پاسداران، چهارراه فرمانیه، خیابان نارنجستان هفتم، شماره ١٥.
تلفن: ٢٢٨١٦٦٠٠-٠٢١
اولین مرحله برای درخواست روادید هر کشوری تکمیل فرم درخواست روادید کشور مربوطه است.
توجه: اگر خانوادگی سفر می‌کنید برای هر کدام از اعضاء باید فرم جداگانه‌ای پر کنید.
فرم تقاضای روادید باید در دو نسخه، تکمیل و به همراه سایر مدارک لازم، مورد تائید دفتر کنسولی سفارت چین قرار گرفته و جهت اخذ ویزا، تحویل سفارت شود.
مدارک موردنیاز
مدارکی که به سفارت چین ارائه می‌شوند، باید به ترجمه‌ی رسمی زبان انگلیسی با مهر تائید وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برسند و برای هر مدرک، یک فرم مخصوص تائید مدرک تکمیل شده و دو سری کپی از هر کدام موجود باشد. فرم تائید مدارک را می‌توان همراه با فرم درخواست روادید از سفارت جمهوری خلق چین در تهران دریافت کرد.
تائید مدارک حدوداً یک هفته طول می‌کشد و هزینه‌ی آن برای ویزاهای غیرتجاری چین ٢٠٠٠٠ تومان و برای ویزای تجاری چین ٤٠٠٠٠ تومان است.
یک: شناسنامه ایرانی 

دو: گذرنامه؛ اعتبار گذرنامه باید حداقل شش ماه بیشتر از تاریخ سفر باشد.

سه: دو قطعه عکس رنگی زمینه روشن؛ سایز عکس‌ها ٦×٤و باید شبیه به چهره‌ی فعلی متقاضی باشد.

چهار: دعوت‌نامه؛ خانواده یا دوست مقیم چین شما باید اصل فرم دعوت‌نامه را برای شما ارسال کند.
اگر دعوت‌نامه ندارید، برگه‌ی رزرو هتل برای تمام مدت اقامت در چین یا مدارکی که نشان دهد شما صاحب مسکن در این کشور هستید.

پنج: بلیط هواپیما یا رزرواسیون قطعی رفت و برگشت به مقصد چین.

در حال حاضر کنسولگری چین در ایران، دو نوع ویزای عادی و نیمه‌فوری را صادر می‌کند. صدور ویزای عادی حدوداً دو هفته و ویزای نیمه‌فوری چهار تا پنج روز کاری زمان نیاز دارد.
هزینه‌ی صدور ویزای عادی چین، ١٥٠ دلار است. .
توجه: نرخ ویزا برای کودکان نیز مانند بزرگسالان محاسبه می‌شود و مبالغ واریزی برای ویزا به حساب سفارت، قابل برگشت نیستند. 

 
توجه : امکان دارد پلیس مرزی هنگام ورود به کشور چین، مدارکی را که به کنسول‌گری برای دریافت روادید ارائه کرده‌اید، از شما مجدداً بخواهد و اگر آن‌ها را به همراه نداشته باشید، احتمال دارد با وجود روادید قانونی، از ورود شما به خاک چین به دلیل همراه نداشتن مدارک جلوگیری کنند. پس فراموش نکنید مدارک را به صورت منظم شده تا پایان سفر همراه داشته باشید.

 
 
 

آشنایی کلی با شهر گوانگجو


شهر گوانگجو، یک منطقه ساحلی آزاد کشور چین می باشد که در همسایگی هنگ‌کنگ و ماکائو است و فقط 2 ساعت فاصله زمینی با هنگ‌کنگ دارد.شهر گوانجو همیشه تابستان است و زمستان ندارد . به همین خاطر برای برگزاری تور چین در زمستان عالی است.
 
شهر گوانگجو مرکز اقتصاد، تمدن، سیاست و بازرگانی چین است که مجموعه‌ای از تولید، حمل و نقل، تجارت، تحصیل و منابع انسانی را در خود جای داده است. گوانگجو دارای تاریخ و فرهنگی غنی است که قدمت آن به بیش از ۲۸۰۰ سال پیش باز می‌گردد.
 
تابستان طولانی و سرسبز گوانگ‌جو،وجود گل‌های زیبا و گوناگون را در سراسر سال در این شهر فراهم آورده است، از این رو آن را شهر گل‌ها هم نام داده‌اند. در گوانگجو سنت و مدرنیته پهلو به پهلوی هم می‌باشد.
 
این شهر ۲۸۰۰ ساله خود شاهدی زنده از گذشته ی باشکوه و حیرت‌انگیز خویش است و باستانی‌ترین شهر بازرگانی بین‌المللی دنیا به ‌شمار می‌رود. گوانگجو نقطه آغاز جاده ابریشم و دروازه ی تجارت جهانی چین است.
 
مساحت آن بالغ بر ۷۴۳۴ کیلومتر مربع و جمعیتی افزون بر ۶ میلیون دارد که از این بین، ۵۰۰ هزار نفر آن ها با بیش از ۹۰ ملیت و مذهب مختلف در آن سکونت دارند. مردم گوانگجو به لهجه کانتونی، که متفاوت با نواحی شمالی چین است، صحبت می‌کنند.
 
این لهجه، برخلاف سایر لهجه‌ها که حداکثر از ۴ آهنگ استفاده می‌کنند، از ۹ آهنگ صدا بهره می‌برد. مردم این شهر آرام و صلح‌جو هستند و کمتر به سیاست و موضوعات جنجال‌برانگیز می‌پردازند. تولیدات کشاورزی این شهر، سیب‌زمینی، گندم، ذرت، برنج، میوه‌های استوایی و ابریشم است. ابریشم، چای و چینی نیز کالاهای اصلی تجارت خارجی گوانگجو در عهد باستان بوده است.
 
مهمترین صنایع این منطقه ساخت ماشین‌آلات، کشتی‌سازی، نساجی، لوازم برقی و خانگی، کامپیوتر، صنایع روشنایی، پتروشیمی، لاستیک و پلاستیک‌سازی و صنایع کشاورزی است. کشتزارهای برنج و شکر، میوه و صیفی جات، پرورش آبزیان و دانه‌های روغنی تنها بخش کوچکی از صنعت پر رونق کشاورزی گوانگجو است.
 
وجود معادن غنی آهن، مس، زغال‌سنگ، سنگ‌های قیمتی و نمک و موقعیت جغرافیایی و منطقه‌ای به سبب قرار گرفتن در مرکز منطقه اقتصادی جنوب شرقی آسیا، اهمیتی استراتژیک به این شهر داده است.
 
برگزاری انواع تور چین تور گوانجو و دریافت انواع ویزای چین بدون حضور شما تخصص ماست.

تورچین 4 شب پکن / 3 شب شانگهای

سفر به پر جمعیت ترین کشور دنیا 
سفر به یکی از کهن ترین تمدن های جهانسفر به یکی از پهناورترین کشورهای دنیاسفر به کشور چشم بادامی ها

هتل 5ستاره تاپواقع در مرکز شهر

 قیمت تور چین آبان 93

تورچین قیمت مناسب

 

 

هر نفر اتاق دو تخته                                            4950000تومان

        

خدمات تور چین: پرواز پکن – 7شب اقامت با صبحانه - ترانسفر فرودگاهی - لیدر فارسی زبان - بیمه –
ویزای گروهی چین

گشت ها:

  • گشت کامل در پکن و شانگهای

 توجه : برای خروج از کشور داشتن حداقل 7ماه اعتبار گذرنامه الزامیست .

جلب رضایت مشتریان شعار ماست

 

شماره تماس :


 09199116567-خانم هنردوست

88548853 خط ویژه

بازارابر نهم شهر خرید شانگهای

Cloud Nine Shopping Mall in Shanghai

بازارابر نهم شهر خرید شانگهای
بازار ابر نهم که به عنوان شهر خرید اجلاس شانگهای شناخته شده است، 58 طبقه 238 متر بلند آسمان خراش است که در سال 2006  تکمیل شده است.


این بازار می تواند همه تقاضا از زندگی مردم در قوانین و مقررات خرید، تفریح و سرگرمی، تفریح و کسب و کار را تامین کند.

بازار ابر نهم از مراکز خرید مهم شانگهای میباشد.ودرآن هر نوع نیاز خرید یافت میشود.

 

تور چین 94 تور چین پاییز 93 تور چین نوروز 1394 دریافت انواع ویزا چین

جملات مورد نیاز در سفر به چین و تور چین

وقتی که به یک کشور خارجی مثل چین مسافرت می کنید هر چند که با تور چین هم به این کشور سفر کرده باشی بازهم خیلی از مواقع پیش می آید که یاد داشتن چند کلمه و جمله به زبان چینی می تواند راه گشا باشد به همین خاطر در زیر چندین کلمه و جمله پر کاربرد را برای شما آورده ایم :
سلام: Wei
بله: Shi
خیر(نه): Bu
خوش آمدید: Huanying
متشکرم: Xiexie nin
لطفاً: Qing
خوب است: Shi hao de
متاسفم : Duibuqi
صبحانه: Zaocan
ناهار: Wucan
شام: Yanhui
قیمت؟ : Giage?
خدانگهدار: Zaigian
لطفاً این آدرس را به من نشان دهید :Qing gaosu wo dizhi
ایستگاه مترو کجاست؟ :Ditie zhan shi shenme?
ایستگاه اتوبوس کجاست؟ : Gonggong qiche zhan?
لطفا یک تاکسی خبر کنید: Qing jiao chuzu che
من زبان بلد نیستم: Wobuhuishuode yuyan
ساعت چنده؟ : Xianzai shi shenme shihou
خیلی خوشمزه است: Feichang kekou
هیجان انگیز است:Shi ling ren xingfen de
روز خوبی بود: Shi yige hen hao de yitian
لطفا با این شماره تماس بگیرید: Qing boda ci haoma

برای اطلاع از تورهای چین  / تور چین نوروز 94  / ویزای چین  با ما تماس بگیرید

88548853  -20خط ویژه

 

انواع آژانسها و یا دفاتر خدمات مسافرتی موجود در ایران

در ایران آژانس ها و دفاتر خدماتی مسافرتی و تورهای داخلی و خارجی تقسیم بندی و حیطه فعالیت مشخصی دارند که موظف به رعایت آن قوانین می باشند. در این قسمت از مطالب وبسایت تور چین 20 به این تقسیم بندی ها در قانون می پردازیم:

به استناد بندهای الف، ب و پ ماده یک آیین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفترهای خدمات مسافرتی، سیاحتی، جهانگردی و زیارتی موضوع تصویب نامه شماره 14404/ت23203ها مورخ 5/04/1380هیات محترم وزیران آژانسهای مسافرتی به سه دسته زیر تقسیم می گردند .

آژانسهای بند الف

آژانسهای مورد اشاره در بند الف ماده یک آیین نامه فوق الذکر که تحت نظارت مستقیم سازمان هواپیمایی کشوری هستند و وظیفه اصلی آنها فروش بلیط خطوط مختلف هوایی داخلی و خارجی است. شایان ذکر است این گونه دفاتر نه تنها به هیچ عنوان حق برگزاری تور را ندارند بلکه حق فروش تورهای سایر دفاتر برگزارکننده را نیز ندارند چرا که اساساً مجاز به عقد قرارداد تور با مسافر نیستند. ضمناً این نوع از آژانسهای مسافرتی با رعایت آیین نامه ها و ضوابط مربوطه می توانند عضویت یاتا IATA درآیند. به اینگونه دفاتر اصطلاحاً آژانسهای دارنده مجوز بند الف گفته می شود

آژانسهای بند ب

آژانسهای مورد اشاره در بند ب ماده یک آیین نامه فوق الذکر که تحت نظارت مستقیم سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستند و وظیفه اصلی آنها برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی، رزرو هتل، اخذ ویزا و سایر فعالیتهای مرتبط با صنعت گردشگری می باشد. شایان ذکر است این گونه دفاتر حق برگزاری تور در مسیر عربستان حج، سوریه و عراق را ندارند. به اینگونه دفاتر اصطلاحاً آژانسهای دارنده مجوز بند ب گفته می شود.

 

آژانسهای بند پ

آژانسهای مورد اشاره در بند پ ماده یک آیین نامه فوق الذکر که تحت نظارت سازمان حج و زیارت هستند و وظیفه اصلی آنها برگزاری انواع تورهایی است که جنبه زیارتی دارد از جمله برگزاری در مسیر عربستان حج، سوریه و عراق. شایان ذکر است این گونه دفاتر حق برگزاری تور در مسیرهای غیر زیارتی را ندارند. به اینگونه دفاتر اصطلاحاً آژانسهای دارنده مجوز بند پ گفته می شود.

نکته مهم: آژانسهای مسافرتی موجود در کشور می توانند هر یک از مجوزهای مذکور را به طور مجزا و یا ترکیبی از دو یا هر سه مجوز داشته باشند. در آن صورت آژانس مربوطه به طور همزمان تحت نظارت مستقیم تمامی سازمانهایی قرار خواهد داشت که مجوزهای خود را از آنها دریافت نموده است.

 

دریافت و اخذ انواع ویزای چین در کوتاه ترین زمان ممکن

رستوران خیام در شانگهای چین

 

رستوران های ایرانی چین رستوران خیام در شانگهای

 

کشور چین یکی از کشورهایی است که از تنوع غذایی بسیار بالایی برخوردار است که تقریبا بسیاری از این غذاها به ذائقه ایرانی ها اصلا خوش نمی آید . از طرفی هم از لحاظ شرعی بسیاری از این غذاهای چینی اصلا قابل قبول نیستند. به همین خاطر بیشتر کسانی که با تور چین به این کشور مسافرت می کنند فقط از غذاهای حلال استفاده می کنند. به هر حال خیلی از مواقع برای صرف غذا در چین می توانید از رستورانهای ایرانی استفاده کنید.

یکی از این رستوران های ایرانی رستوران خیام در شانگهای چین در منطقه پودنگ (pudong) می باشد. غذاهای این رستوران کاملا از نوع غذای حلال در چین هستند و از این بابت خوشبختانه شکی وجود ندارد. اسم قبلی این رستوران شاهزاده ایرانی بوده است که با عوض شدن مدیریت و مدیر رستوران  به خیام تغییر نام یافته است. غالب غذاهای طبخ شده در این رستوران شانگهای از نوع غذاهای ایرانی می باشد که استقبال خوبی نیز از آنها می شود.

پس از اینکه از دیدنی های شانگهای چین خسته شدید می توانید غذای خوشمزه ایرانی در چین میل کنید.

مدیر رستوران: آقای فرشیدی

سایت: www.khayyam.ch

 

مجری انجام کلیه کارهای اداری دریافت و اخذ انواع ویزای کشور چین ویزای تحصیلی چین ویزای تجاری چین ویزای توریستی چین در اسرع وقت

شهر گوانجو-باستانی‌ترین شهر بازرگانی بین‌المللی دنیا

شهر گوانجو


شهر گوانگجو چین ، یک منطقه آزاد ساحلی میباشد که در کنار دو شهر هنگ‌کنگ و شهر ماکائو قرار گرفته است . شهر گوانگجو چین پر است از دیدنیهای زیبا و تاریخی که جزئی از فرهنگ باستانی کشور چین را شکل داده است.

مسافتی ۲ ساعته از راه زمین، شهر گوانگجو چین را به هنگ‌کنگ متصل می‌کند. گوانگجو مرکز اقتصاد، تمدن، سیاست و بازرگانی چین است که مجموعه‌ای از تولید، حمل و نقل، تجارت، تحصیل و منابع انسانی را در خود قرارداده است.


شهر بدونفصل سرد گوانگجو دارای تاریخ و فرهنگی غنی است که قدمت آن به بیش از ۲۸۰۰ سال پیش باز می‌گردد. تابستان طولانی و سرسبز گوانگ‌جو، امکان وجود گل‌های زیبا و گوناگون را در سراسر سال در این شهر ایجاد کرده است، از این رو آن را شهر گل‌ها هم نام داده‌اند.تور چین


در گوانگجو سنت و مدرنیته پهلو به پهلوی هم می‌سایند. این شهر ۲۸۰۰ ساله خود شاهدی زنده از گذشته ي باشکوه و حیرت‌انگیز خویش است و باستانی‌ترین شهر بازرگانی بین‌المللی دنیا به ‌شمار می‌رود.


گوانگجو نقطه شروع جاده ابریشم و دروازه ي تجارت جهانی چین است. مساحت آن بالغ بر ۷۴۳۴ کیلومتر مربع و جمعیتی افزون بر ۶ میلیون دارد که از این بین، ۵۰۰ هزار نفر آن ها با بیش از ۹۰ ملیت و مذهب مختلف در آن سکونت دارند.


مردم گوانگجو به لهجه کانتونی، که متفاوت با نواحی شمالی چین است، تکلم می‌کنند. این لهجه، برخلاف سایر لهجه‌ها که حداکثر از ۴ آهنگ استفاده می‌کنند، از ۹ آهنگ صدا بهره می‌برد. مردم این شهر آرام و صلح‌جو هستند و کمتر به سیاست و موضوعات جنجال‌برانگیز می‌پردازند.ویزای چین


 مهمترین صنایع این منطقه ساخت ماشین‌آلات، کشتی‌سازی، نساجی، و صنایع کشاورزی است. کشتزارهای برنج و شکر، میوه و ، پرورش آبزیان و ماکیان و دانه‌های روغنی تنها بخش کوچکی از صنعت پر رونق کشاورزی گوانگجو است.

تور چین و ویزای چین را از ما بخواهید. فقط کافیست که یک تماس رایگان بگیرید.
 

تورچین 4 شب پکن / 3 شب شانگهای

مجری انواع تورهای چین تور پکن تور شانگهای تور شنزن تور گوانجو
اقامت در بهترین هتل های 5 ستاره هتل های 4 چین
دیدن بهترین مکانهای توریستی چین

هتل 5ستاره تاپواقع در مرکز شهر

 قیمت تور چین آبان 93

تورچین قیمت مناسب

 

 

هر نفر اتاق دو تخته                                            4950000تومان

        

خدمات تور چین: پرواز پکن – 7شب اقامت با صبحانه - ترانسفر فرودگاهی - لیدر فارسی زبان - بیمه –
ویزای گروهی چین

گشت ها:

  • گشت کامل در پکن و شانگهای

 توجه : برای خروج از کشور داشتن حداقل 7ماه اعتبار گذرنامه الزامیست .

جلب رضایت مشتریان شعار ماست

 

شماره تماس :


 09199116567-خانم هنردوست

88548853 خط ویژه

ويزای چین

انواع و قیمت ویزای چین به شرح ذیل می باشد:

ویزای یک ماهه توریستی عادی:

قیمت ویزا: 140 دلار

مدتاخذ ویزا: 10-12 روز کاری

ویزای یک ماهه توریستی فوری:

قیمت ویزا: 170 دلار

مدت اخذ ویزا : 7-10 روز کاری

مدارک لازم جهت اخذ ویزای چین:

  • اصل پاسپورت
  • 2 قطعه عکس رنگی 4*6 زمینه سفید؛ تمام رخ
  • آدرس و شماره تلفن

هنگ کنگ

منطقه هنگ کنگ یکی از دو منطقه تقسیماتی ویژه در جمهوری خلق چین است. منطقه هنگ کنگ در شرق دلتای رودخانه مروارید قرار گرفته و از سوی شمال با استان گوآنگ دانگ و از سوی جنوب یا دریای چین جنوبی هممرز است.شهر هنگ کنگ که در سدهٔ نوزدهم همچون یک بندر بازرگانی عمل میکرد امروزه به صورت یک مرکز اصلی امور مالی در جهان درآمده است. هنگ کنگ از سال ۱۸۴۲تا ۱۹۹۷جزو مستعمرات امپراتوری بریتانیا بود. در سال ۱۹۹۷و پس از پایان یافتن پیمان پیشین به جمهوری خلق چین پیوست. بر پایه توافق بین بریتانیا و چین، قرار است هنگ کنگ تا سال ۲۰۴۷از درجه بالایی از خودمختاری برخوردار باشد .

شرایط ویزای هنگ کنگ

  • دو قطعه عکس 6*4زمینه سفید؛ تمام رخ
  • اسکن پاسپورت
  • ترجمه گواهی اشتغال به کار
  • در فرم مخصوص با جزئیات باید پر شود (بخش حقوق حقوق می بایست به دلار ذکر شود.)
  • گواهی حساب بانکی حداقل موجودی 10 میلیون تومان (ترجمه با مهر دارالترجمه)
  • ترجمه تمام صفحات شناسنامه (ترجمه با مهر دارالترجمه)
  • مشخصات فردی (ادرس منزل و کار، شماره تلفن منزل و کار، کدپستی)
  • تعداد دفعات رفت به هنگ کنگ

قیمت ویزای هنگ کنگ به شرح ذیل می باشد:

ویزای یک ماهه توریستی عادی:

قیمت: 210 دلار

مدت اخذ ویزا: یک ماه و نیم

سفارت چین در تهران

آدرس: خيابان پاسداران- چهارراه فرمانيه- خيابان نارنجستان هفتم- پلاک ۳۲
تلفن: ۱-۲۲۲۹۱۲۴۰، ۲۲۸۱۶۶۰۰
فکس: ‏۲۲۲۹۰۶۹۰

درباره چین

  • کشور چین
  • سفارت ایران در چین
  • سفارت چین
  • ویزا چین

هتل گریت وال شرایتون


هتل 5 ستاره  گریت وال شرایتون را باید یکی از زیباترین هتل های شهر پکن دانست . اقامت در این هتل را به تمام کسانی که می خواهند برای امور تجاری و خرید کردن از چین و گردش و تفریح با تور چین به این کشور مسافرت کنند پیشنهاد می دهیم.

نزدیکی به بسیاری از جاذبه های تاریخی پکن نظیر دیوار بزرگ چین ، آرامگاه مینگ ، شهر ممنوعه و بازار های سنتی از مزیت های این هتل استثنایی است . برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل گریت وال شرایتون می باشد . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه ، چیزی حدود 15 کیلومتر می باشد . به طور کلی مدیریت هتل از تمام توان خود استفاده نموده تا بهترین امکانات رفاهی و خدمات را به زیبا ترین شکل ممکن به گردشگران تور چین و تور پکن ارائه کرده تا رضایت ایشان را جلب نموده و اوقاتی سرشار از آسایش و رفاه را برای ایشان مهیا کند  . تورچین       
      

اتاقهای هتل گریت وال شرایتون


 اتاقهای هتل گریت وال شرایتون شامل 827 اتاق استاندارد و سوئیت لوکس ورویایی بوده و از فضایی رمانتیک وآرامش بخش برخوردار می باشد . استفاده از رنگ های سایه روشن و طراحی شرقی اتاق ها و بهره مندی از وسایل مدرن و مبلمانی کلاسیک و راحت و پنجره هایی بزرگ با نورگیر مناسب که چشم اندازی باشکوه از مناظر شهر داشته ، زیبایی آن ها را دو چندان کرده است . ارائه خدمات خانه داری روزانه با پرسنلی که برای اینکار آموزش دیده اند، اتاقها را چون روز اول  لوکس نگاه می دارند . تمام اتاقها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و وسایل مکمل استحمام ، سشوار ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند. همین عوامل سبب شده تا اتاق های مجلل هتل گریت وال شرایتون از جذابیت زیادی برای گردشگران تور پکن برخوردار باشند .تورچین
    
      
امکانات هتل گریت وال شرایتون

امکانات هتل گریت وال شرایتون شامل استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، دستگاه خود پرداز ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، باغ ، بار ، بوفه صبحانه ، چهار رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره گریت وال شرایتون می باشد  .تور چین       
    
هتل گریت وال شرایتون روی نقشه گوگل

تور چین 20 -معرفی هتل گریت وال شرایتون+نقشه

ویزای چین - تور چین- تور پکن
      



 



ادامه مطلب ...

تور چین-ویزای چین- China Visa -تخصص ماست

چین پرجمعیت ترین کشور جهان که بیشتر از یک ششم جمعیت را در خود جای داده  است. و یکی از کهن ترین تمدن های بشری بر روی زمین خاکی چین که توانسته است در تمام زمینه ها به یکی از قدرت های اثر گذار تبدیل شود. حالا با صنعت توریسم خود در حال تبدیل شدن به یک رویا و آرزو برای هر انسانی می شود تا این کهن تمدن را از نزدیک در تور چین ببیند.

 

تور چین-ویزای چین- China Visa

 

کشور چین با اساطیر ازدها که روزی بدلیل فقری که داشتند می گفتند هرچیزی که پشت به افتاب بکند را می توان خورد ولی اکنون یکی از مدعیان اقتصادی دنیا هستند   تاپایان سال 2002،جمعیت این کشور به 1 میلیارد و 284 میلیون و530 هزار نفر میرسد  اكثر مردم چین در شرق كشور زندگی می کنند. 30 درصد برنج جهان در چین تولید می شود شهروندان کشور چین ،بیشتر از نژاد زرد هستند و در شرق كشور زندگی می‌کنند و به زبان ماندارین(چینی) سخن می‌گویند.

امروزه تعداد زیادی از ایرانیان مقصد گردشگری خودشون چین انتخاب می کنند چرا که هم واقعا اماکن تاریخی زیادی دارد و هم فاز تجاری خوبی دارد بخصوص اگر توی ایران از بازار شناخت خوبی داشته باشند لذا هرچند کشور چین واقعا بزرگ و وسیع است ولی بنده توی این وب سایت اطلاعات تقریبا کاملی را براتون گذاشتم که از اون می تونید استفاده کنید و به یک سفر خوبی بروید

 تور چین خوب را باید چگونه انتخاب کرد ؟

اولاباید اون شرکت مجری مستقیم باشه 

دوم هر انعطافی که شما بخواهید را داشته باشد نوع هتل تعداد روز شهرهای گوناگون و ...

سوم خدمات خوبی هم به شما بده چه توی ایران و چه توی چین 

ویزای چین چه جوری تهیه کنم ؟

اولا این کشور به شما به صورت انفرادی ویزا نمیده باید 5 نفر باشید یا هزینه 5 نفر را پرداخت کنید معمولا ده روز ویزا چین صادر میشه ولی فوری انهم هست اما گرونه

مدارک مورد نیاز ویزای چین

کپی پاسپورت

عکس رنگی زمینه سفید  

چین- تور چین - ویزای چین

 

برای گرفتن اخرین اطلاعات ویزای چین با ما تماس بگیرید

تلفن تماس 

اشتباهات گردشگران در تور چین قسمت دوم

همانگونه که مستحضرید در قسمت اول تعدادی از اشتباهات رایج توریستها و مسافران در تور چین را بیان کردیم که باعث می شود شما استفاده کامل از تور چین ی که برایش هزینه کرده اید و وقت گذاشته اید نبرید. حال به ادامه مبحث اشتباهات در تور چین می پردازیم :

  • هنگام خرید برای چانه زدن وقت تلف می‌کنید!

هرگز وقت و حوصله خود را تنها برای ذخیره مبلغی ناچیز در یک بازار پر از فروشنده و مغازه‌دار تلف نکنید. بله می‌دانیم که چانه‌زنی یکی از اصل‌های خرید کردن است، ولی آیا واجب است که بخاطر مقدار کمی‌پول برای یک کیف دستی که قرار است ته کمدتان بماند، این قدر وقت تلف کنید؟ آن را بخرید و این حوصله و اعصاب سالم را برای جای دیگری نگه دارید که لازم است.

  •  کفش راحتی ارزان می‌خرید!

شما پیش خودتان فکر می‌کنید که قراره فقط یه هفته این کفش‌های راحتی‌ یا دمپایی‌ها را بپوشم، اصلاً نمی‌خواهم آنها را به خانه ببرم، چرا باید جنس خوب بخرم؟ جواب این سوال را وقتی می‌گیرید که دمپایی یا کفش راحتی شما وسط راه یا در گردش جنگلی پاره می‌شود. خب چاره چیست؟ هیچ، باید از همان‌جا به هتل برگردید.

  • از خوردن غذاهای خیابانی می‌ترسید!

هیچ کس دوست ندارد در سفر مریض شود، ولی در سفر به بضی شهر‌ها و کشور‌ها، اگر غذاهای خیابانی آنها را امتحان نکنید انگار به شهر و کشور‌ها سفر نکرده و آنها را ندیده‌اید.

اشتباهات گردشگران در تور چین قسمت دوم

مطمئن  باشید، محلی‌ها و فروشنده‌ها هم از غذای مسموم خوششان نمی‌آید. اگر برای غذایی صف بسته اند، می‌توانید به غذای آنجا اطمینان کنید. جملاتی مانند؛ "محلی‌ها به این باکتری‌ها مصون هستند" را فراموش کنید.

  •  برگه پیش‌خرید (رزرو) خود را چاپ نمی‌کنید!

پیش خود می‌گویید این جزئیات را در گوشی و لب‌تاپ دارید، پس چرا باید زحمت چاپ کردن نام و نشانی هتل را به خود بدهید؟ ما به شما می‌گوییم. زیرا وقتی هواپیما در مقصد سفر شما فرود می‌اید، به خصوص بعد از گذشتن از اقیانوس‌ها، کوه‌ها و... ممکن است گوشی، لب‌تاپ، تبلت یا وسایل دیگر شما با شبکه محلی کار نکنند. با این شرایط بهتر نیست از قبل خود را آماده سازید.

  • از کارت اعتباری برای گرفتن پول نقد استفاده نمی‌کنید!

همراه بردن پول نقد زیاد هنگام سفر کاری خطرناک است. شما با گم کردن یا دزدید شدن کیف پولتان حتما به دردسر خواهید افتاد. بخصوص اگر تمام مدارک، کارت‌ها و...در یک کیف گذاشته باشید. قبل ازهر چیز برای امنیت و حفظ کارت‌های شناسایی، بلیط، اسناد و مدارک خود جاهای مختلفی را انتخاب کنید و همه را در یک سبد نگذارید. به جای پول نقد نیز از کارت اعتباری استفاده کنید. چرا که در حال حاضر همه جا این کارت‌ها رایج، راحت و امن‌تر است. با این وجود باید به نرخ تبدیل و دریافت پول توسط کارت‌های اعتباری در کشور‌های دیگر نیز توجه کرد. ممکن است در بعضی از کشور‌ها مبادلات مالی با کارت‌های اعتباری بسیار گران تمام شود و بهتر است از پول نقد استفاده کنید.

  • به کتابچه‌ها و بروشورهای راهنما، اعتماد تام می‌کنید!

اعتماد کامل و برنامه ریزی فقط از روی کتابچه‌های راهنمای سفر، درست مثل برنامه ریزی برای ایستادن در صف بانک به مدت یک هفته است. این کتابچه‌ها خیلی خوب هستند و همیشه می‌توان از آنها استفاده کرد. اما بهتر است از پیشنهاداتی که هزاران مسافر در زمینه سفر مشابه در اینترنت گذاشته‌اند نیز استفاده کنید. تجربه مسافران معمولا به روز‌تر از کتابچه‌‌های راهنمای چند سال پیش است.

  • بیمه نامه کامل برای تور چین نمی‌خرید!

اگر مجبور شوید از بیمه نامه‌ای که تهیه کرده‌اید، استفاده کنید، بهتر است این بیمه نامه کامل باشد. فقط به این دلیل که به کشوری می‌روید که نوشابه آن ارزان است، دلیل نمی‌شود، بهداشت و درمان آن هم ارزان باشد. شاید این بیمه نامه که شما تهیه کرده‌اید، بتواند در صورت خراب شدن دوچرخه شما در جاده‌ای در یک جزیره بهشتی، برایتان بلیت هواپیما تهیه کند تا به خانه برگردید. ولی قطعاً هزینه بسیار سنگین بخیه، پانسمان و سه روز بستری در بیمارستان بین‌المللی را پرداخت نخواهد کرد.

  • بیش از حد عکس می‌گیرید!

وسواس و حس اجبار شما به مستندسازی هر منظره، مجسمه و ... باعث می‌شود که حس و حال آن لحظه را خراب کنید و تجربه سفر را فقط از دریچه دوربین ببینید. هرچند که امروزه گرفتن عکس با یک کلیک انگشت شما صورت می‌گیرد، اما قبل از آنکه متوجه شوید؛ گوشی تلفن یا دوربین شما ازعکس‌های ساختمان‌ها قدیمی، غروب‌های محو و بشقاب‌های غذا پر می‌شود.

اشتباهات گردشگران در تور چین قسمت دوم

تبریک می‌گوییم! حالا سفر شما با عکس‌های کم کیفیت در یک دستگاه دیجیتال تعریف می‌شود و به شما اطمینان می‌دهیم که بعداً حتی 20 دقیقه هم صرف نگاه کردن به آنها  نمی‌کنید. دقیقا!

  • فرودگاه‌ها ناشناس را دست کم می‌گیرید!

هرگز نباید فرودگاه‌ها را دست کم گرفت. زیرا احتمالاً مجبور می‌شوید چند کیلومتری برای پیدا کردن راه خود در فرودگاه‌های بزرگ داخلی و خارجی راه بروید و در بخش بازرسی امنیتی در صف‌های طولانی وقت تلف کنید.

  •  در سفر به سایر کشورها پولتان را در فرودگاه تبدیل نمی‌کنید!

وقتی به سفرهای خارجی می‌روید، عقیده عموم مردم این است که فقط آماتورها در فرودگاه پول تبدیل می‌کنند. زیرا در شهر نرخ ارز خارجی بهتر است. ولی اغلب اینطور نیست و در اکثر فرودگاه‌ها از شما برای کمتر از 300 دلار کارمزد نمی‌گیرند.

اشتباهات گردشگران در تور چین قسمت دوم

در ضمن برای تبدیل کردن پول در شهر باید حداقل یک ساعت بگردید و جای قابل قبولی را پیدا کنید و پولتان را تبدیل کنید. پس همیشه سعی کنید در فرودگاه پول تبدیل کنید و زحمت، ریسک و اتلاف وقت شهری را به جان نخرید.

تور چین ویزای چین باشما

اشتباهات گردشگران در تور چین

اشتباهات گردشگران در تور چین قسمت اول

مسافرت و گردش و تفریح یک هنر و یک مهارت است یعنی با استفاده از تجربیات دیگران می توانیم وقتی که به تور چین می رویم از مسافرتمان به این کشور بیشتر لذت ببریم.

اکثر مردم جهانگرد‌های حرفه‌ی نیستند و به همین خاطر ممکن است نادانسته دچار دردسرهای بی‌شماری شوند، که سفر تفریحی را به کامشان تلخ کند.

در اینجا نکات و تجربیاتی را برایتان نقل می‌کنیم که انجام آنها در سفر اشتباه محض است.

شاید بسیاری ازما، این اشتباهات را حداقل یک بار در سفر‌های خود تجربه کرده‌ باشیم. به همین خاطر بسیار مهم است که در سفرهای بعدی از تکرار آنها جلوگیری کرده و سفر خود را شیرین و خاطره انگیز سازیم.

اشتباهات رایج در سفر به چین(تور چین)این است که:

  • چمدان بزرگ یا چندین چمدان با خود می‌برید!

وقتی قرار است، لباس‌های سفر خود را در یک چمدان جا کنید، دیگر جایی برای حفظ کلاس و مد روز بودن نیست. یعنی لازم نیست برای هر موقعیتی لباس بیاورید. تحقیقات انجام شده در این زمینه نشان داده است که دو سوم مسافرین وقتی از سفر برمی‌گردند حداقل 6 لباس خود را اصلاً نپوشیده‌اند.

بنابراین برای هر روز از سفرتان نیاز به لباس نو ندارید. در خانه که هستید برای کار، ورزش و مهمانی می‌توانید چند بار در روز لباستان را عوض کنید. ولی برای کل سفر حداقل دو دست لباس کافی است.

  • وقتی چیزی را که خوشتان می‌آید، همان لحظه آن را نمی‌خرید!

شاید  پیش خود فکر می‌کنید که بقیه جاها را می‌گردید و دوباره به همان مغازه برمی‌گردید. و شاید هم در این دوری که می‌زنید چیزهای ارزانتر و با کیفیت بهتر پیدا کردید. ولی اینطور نیست. وقتی در سفر هستید و چیزی را می‌بینید که خیلی چشم شما را گرفته و واقعا به دردتان می‌خورد، حتماً آن را همان‌جا بخرید، وگرنه بقیه عمر افسوس خواهید خورد و هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. آن را بخرید تا بعداً افسوس نخورید.

  • برای سیم کارت و تلفن در تور چین به خارج از کشور، برنامه ریزی نمی‌کنید!

چیزی که شما به آن "رومینگ بین‌المللی" می‌گویید برای اپراتور تلفن شما "سود سهام‌دار" محسوب می‌شود! یک هفته پیامک زدن از یک کشور به کشور دیگر نباید بیشتر از یک جراحی باز قلب برایتان هزینه بردارد! ولی این اتفاق برای اکثر مسافرین خارجی می‌افتد، زیرا آنها قبل از سفر برای این قضیه برنامه ریزی نمی‌کرده‌اند.

  • لب‌تاپ و تبلت خود را همراه نمی‌برید!

بردن وسایل الکترونیکی شخصی چون لب‌تاپ و تبلت بسیار مهم است. اگر می‌خواهید برای راحت بودند از سیستم‌های رایگان هتل یا از کافی نت‌ها استفاده کنید، باید بدانید، تمام سرویس دهنده‌های رایگان هتل‌ها و کافی نت‌ها دارای برنامه کنترل کاربر‌ها هستند. آنها می‌توانند، نام کاربری، کلمه عبور و تمام عملیات و سایت‌های که شما از آنها بازدید کردید را مشاهده کنند. بنابراین اگر می‌خواهید کلمه عبور و کاربری و عملیات بانکی و... شما محفوظ بماند، دستگاه شخصی خود را همراه ببرید. نکته دیگر اینکه هرگز دستگاه خود را در هتل جا نگذارید و آن را با خود حمل کنید تا اطلاعات شخصی شما در امان باشند.

  • بهترین زمان برای رزرو بلیت را نمی‌دانید!

تحقیقات نشان داده است که بهترین زمان برای خرید بلیت ارزان برای پروازهای داخلی 21 روز و برای پروازهای بین‌المللی 34 روز قبل از حرکت است. با این وجود ارزان‌ترین بلیت‌ها 49 روز قبل از پرواز باید خریده شوند. حتی بعضی از تحقیقات نشان داده است که 80 روز قبل از پرواز باید بلیت را تهیه کرد. چرا که بسیار ارزن و بهتر است.

روز اول سفر به چین یک وسیله بزرگ، سنگین و جاگیر می‌خرید!

شاید این مورد با مورد دوم در تضاد باشد، ولی قطعاً شما نمی‌خواهید در سفری طولانی برای خودتان غل و زنجیر و بار اضافی درست کنید و یا اینکه همسفرهای خود را در طول مسیر با بار زیاد اذیت کنید. چیزی را که می‌توانید مشابه آن را در شهر خود تهیه کنید، نخرید و به عبارتی از خرید روی هوس که باعث دردسر در طول تور چین می‌شود خوداری کنید. مگر اینکه امکانات خاصی برای حمل آن داشته باشید.

اشتباهات گردشگران در تور چین قسمت اول

تور چین 20 بهترین برای ویزای چین

نرخ ویزای انفرادی چین پاییز 93

قبل از تور چین اول باید ویزای کشور چین را بگیرید در صورتی که قبلا ویزای چین را دریافت کرده اید با مراحل کار آشنا هستید اما کسانی که تا به حال ویزا چین را دریافت نکرده اند باید بدانند که :

 

 

نرخ و قیمت ویزای انفرادی چین پاییز 93

 

 هزینه ویزا و مدارک لازم برای اخذ ویزا چین

  1. اصل پاسپورت
  2. قطعه عکس ۳ در ۴ رنگی زمینه سفید
  3. اطلاعات فردی از قبیل آدرس منزل و محل کار ، شغل و شماره تلفن

 

شرایط و هزینه اخذ ویزا چین


انواع ویزای قابل دریافت از کشور چین عبارتند از : ویزا گروهی چین، ویزا انفرادی چین ، ویزا تجاری چین ، ویزا مولتی چین



ویزا انفرادی چین

۱ ماه اعتبار دارد و شما ۳۰ روز می توانید در کشور چین اقامت کنید. این نوع ویزا حداقل در ۳ روز کاری اخذ می شود
ویزا تجاری چین ۳ ماه اعتبار دارد و در این مدت شما ۳۰ روز می توانید در کشور چین اقامت کنید. این نوع ویزا در ۱۵ روز کاری اخذ می شود


 

قیمت ویزای انفرادی چین  130دلار

 

 

هتل های شانگهای زیبا و مدرن

Beautiful and modern hotels in Shanghai

 شهر شانگهای چین شهری معروف و مشهور که حتما حتی اگر به کشور چین مسافرت هم نکرده باشیم حتما نام شانگهای را شنیده ایم و آوازه شهرتش را بارها و بارها به گوشمان فریاد زده اند. شهر شانگهای چین یکی از شهرهای توریستی چین است که هرساله تعداد زیادی تور چین یا تور شانگهای با درجه اولویت این شهر برگزار می شود.

 چون شهر شانگهاي شهر بزرگي است، ديدني ها و جاذبه هاي توريستي شانگهای نيز در يك جا جمع نشده است و گاهي رفتن از يكي به يكي ديگري حدود يك ساعت طول مي كشد .

 تور چین-هتل های شانگهای زیبا و مدرن

هتل هاي شانگهاي بسیار زیاد هستند و در مناطق عالی وجود دارد كه بيشتر آنها در مناطق مدرن و تجاري اين شهر جمع شده اند. از جمله  این هتل های مدرن شانگهای هتل هتل گوانگ دانگ شانگهای - هتل جو ماريوت شانگهای - هتل ميلينيوم هانگ کياو شانگهای - هتل پودي بوتيک فاکسينگ پارک شانگهای هستند به علاوه، چون كه شهر شانگهاي شهري گردشگري است. هتل هاي خوب با قيمت ارزان نيز زياد ساخته مي شود و شما به راحتي مي توانيد بر اساس ويژگي هاي برنامه سفر خود، هتل مورد نظرتان را انتخاب كنيد.

قیمت جدیدترین تور چین

تور پکن ویژه مهر93

این تور در یکی از بهترین هتل های 5 ستاره پکن بر گزار می گردد. هتل های ویژه و مناسب و هتل هایی که کیفیت و رضایت مشتری را سرلوحه کار خود می کنند . در کیفیت تور ها بسیار تاثیر گذار می باشند . پس با ما همراه شوید در یک فرصت فوق العاده !

 

قیمت جدیدترین تور چین بسیار مناسب-تور پکن

 

هتل 5ستاره تاپواقع در مرکز شهر

 قیمت تور چین

تورچین قیمت مناسب

 

 

هر نفر اتاق دو تخته                                            3950000تومان

        

خدمات تور چین: پرواز پکن – 7شب اقامت با صبحانه - ترانسفر فرودگاهی - لیدر فارسی زبان - بیمه –
ویزای گروهی چین

گشت ها:

  • گشت کامل در پکن و شانگهای

 توجه : برای خروج از کشور داشتن حداقل 7ماه اعتبار گذرنامه الزامیست .

جلب رضایت مشتریان شعار ماست

 تور چين پاییز | پكن | هتل مريوت سيتی وال * 5 | پرواز ايران اير

مسافرتی خاطره انگیز به کشور چشم بادامی ها پهناورترین کشور دنیا پرجمعیت ترین کشور جهان


هتل اقامتی در این دوره تور :  مريوت سيتی وال MARRIOTT CITY WALL  * 5

خدمات تور : بليط رفت و برگشت ايران اير – 7 شب و 8 روز اقامت در هتل – صبحانه – ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان – ويزاي گروهی –  بيمه مسافرتی - 3 روز گشت متنوع با ناهار

قیمت تور چین : 2499000 تومان


جهت رزرو تور با ما تماس حاصل فرماييد .

**********************

**********************


 
 تور چين پاییز | پرواز ايران اير | 7 شب و 8 روز


تور چين | پكن | هتل کینگ وینگ * 5 | پرواز ايران اير

هتل کینگ وینگ KING WING  * 5

خدمات تور : بليط رفت و برگشت ايران اير – 7 شب و 8 روز اقامت در هتل – صبحانه – ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان – ويزاي گروهی –  بيمه مسافرتی - 3 روز گشت متنوع با ناهار

قیمت تور چین : 2499000 تومان

**********************

 

**********************

 



تور چین | پکن + شانگهای | پرواز ایران ایر | نوروز 94


تور چین | پکن + شانگهای | هتل شرایتون * 5 + هتل مریوت * 5 | پرواز ایران ایر | نوروز 94

هتل شرایتون SHERATON  * 5 + هتل مریوت MARRIOT  * 5خدمات تور : بلیط رفت و برگشت پرواز ایران ایر – 4 شب پکن + 3 شب شانگهای اقامت در هتل با صبحانه – ترانسفرفرودگاهی – ترانسفر بین شهری با قطارهای سریع السیر و لوکس – راهنمای فارسی زبان – ویزای گروهی – بیمه مسافرتی – 4 روز گشت شهری با 3 وعده ناهارتاریخ حرکت تور : 28 اسفند ، 6فروردین 94

قیمت تور چین : 4900000 تومان

 

**********************

 

**********************

 

تور چين | پكن | هتل دبل تری هیلتون * 5 | پرواز ايران اير


هتل دبل تری هیلتون DOUBLE TREE HILTON  * 5

خدمات تور : بليط رفت و برگشت ايران اير – 7 شب و 8 روز اقامت در هتل – صبحانه – ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان – ويزاي گروهی –  بيمه مسافرتی - 3 روز گشت متنوع با ناهار

قیمت تور چین : 2399000 تومان

برای ورود به کشور چین مانند هر کشور دیگر نیاز به ویزای می باشد برای گرفتن ویزای کشور چین باید یک سری مدارک نیز آماده کنیم که لیست آنها را در پایین می آوریم:

::: مدارك مورد نیاز برای تقاضای انواع ویزای چین :

1.         اصل و كپی دعوتنامۀ رسمی

2.         فرم تكمیل شده تقاضای ویزا(Application form) با الصاق عكس رنگی متقاضی

3.         اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار

5.         اخذ نوبت ویژه تقاضای ویزا یا ارائه مدارك


::: تایید مدارک برای ویزا چین :

هر نوع مدركی كه نیاز به تأیید این سفارتخانه داشته باشد می‌بایستی به ترجمه رسمی زبان انگلیسی با مهر تأیید و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران رسیده باشد و برای هر مدرك یك عدد فرم مخصوص تأیید مدارك تهیه و به سؤالات مندرج در آن پاسخ داده شود .(این فرم در صفحۀ فرمها در همین وب‌سایت در دسترس می‌باشد)

مدارك مورد نیاز جهت تایید مدارک ویزا :

1-       یك عدد فرم مخصوص تأیید مدارك برای هر مدرك

2-       ترجمه رسمی مدارك مورد نیاز تأیید + كپی

3-       كپی گذرنامه صاحب مدارك



::: مدارك مورد نیاز جهت دریافت گذرنامه و مدارك از سفارت(نوبت بعداز ظهر):

1-       قبض رسید مدارك(Pickup form)

2-       فیش بانكی پرداخت شده به شماره حساب سفارت جمهوری خلق چین مندرج در قبض رسید مدارك

3-       اصل و كپی كارت ملی دریافت‌كننده گذرنامه یا مدارك

4-       اخذ نوبت ویژه دریافت گذرنامه یا مدارك برای بعداز ظهر

تور لحظه آخری چین و پکن پاییز و مهر ماه 93

تور های لحظه آخری تورهایی هستند که از لحاظ هزینه برای گردشگران مقرون به صرفه می باشد ولی دیگر زمان مسافرت و تور را شما تعیین نمی کنید. بلکه این شانس شماست که تعیین کننده زمان مسافرت شما به چین است.
برای اطلاع از چگونگی و شرایط تور های دقیقه نود چین با ما تماس بگیزید.

تور های چین پکن شانگهای گوانجو شنزن را با ما تجربه کنید.

تور های چین ویژه اولین ماه پاییز 93 مهر ماه

دریافت و اخذ ویزای چین به صورت فوری یا نیمه فوری

رزرو بهترین و مجهزترین هتل های 5 ستاره پکن چین

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان