تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

غار موگای یا غار هزار بودا- Mogao Caves -


mogao

 

 

در بسیاری از فیلم ها و سریال های شرقی می بینید که غار هایی وجود دارد که در آن به کسب معارف و خلوت نشینی می پردازند . حال به معرفی مهمترین آنها در چین می پردازیم : غار موگای یا غار هزار بودا در جنوب شرقی مرکز دان هوانگ  در استان گانسو چین  قرار دارد . غار موگای در مسیر جاده ابریشم است. و مجموعه ای  از ۴۹۲ پرستشگاه به طول ۲۵ کیلومتر را شکل می دهد .اولین  این غارها در سال ۳۶۶ پس از مبلاد مسیح به عنوان مکان‌هایی از تعمق و عبادت بوداییان  حفر شده است.غار موگای یکی از سه مکان معروف بوداییان  چین است.این مکان در ۱۹۸۷ میلادی در فهرست میراث جهانی یونسکو در چین به عنوان یک مکان  فرهنگی ثبت گردیده است.

دهكده زو چین - Zhuge Eight Chinese village
دهکده زو

 

هانگژو یا همان هانگزو در چين به شهر بهشت شهرت دارد.كه از مناظر زیبا و دلنوازی در درون  شهر برخوردار می باشد. وهمچنین دهكده هاي زیبا و خیال انگیز که بیشتر در تخیل می گنجد دراطراف هانگزو قرار دارد . يكي از اين دهكده هاي زیبا Lanxi  ميباشد . قبل از ورود به اين دهكده زیبا ميتوان از دهكده Zhuge Eight بازديد كرد. که بنام زو یک سیاستمدار ، استراتژیست، دیپلمات، و نظامی در دوره سه پادشاهی بوده شناخته شده است .او کسی است که اختراع هشت نمودارها و Kongming فانوس. هشت دیاگرام یک نوع از استراتژی نظامی که به طرز ماهرانه ای تنظیم آرایه نبرد نیروهای عمل است. و Kongming فانوس  در اصل همان بالن های آتش است. که از کاغذ ساخته شده است. از این رو، زو یکی از اولین کسانی است . که کشف کرد هوای گرم وزن کمتری از هوا با دمای معمولی دارد. اين مكان تاريخ و فرهنگ مردمان چين در 700 سال قبل را بنمایش می گذارد.
دهكده زیبا  lanxi محل زندگی فرزندان زو است. این روستا با توجه به هشت نمودار ساخته شده است.تالاب زونگ مرکز اصلی دهکده می باشد. که از آن هشت جاده مشعب که به هشت تپه می رسد. در هریک از این هشت جاده کوچه های بسیاری که در آنها خانه های باستانی سلسله مینگ و چینگ قرار دارد . 

 


marco_polo_bridge

این پل  قدیمی که از جمله نقاط دیدنی چین وپکن است در 15 کیلومتری جنوب غربی شهر  پکن قرار دارد و به پل Guangli  نیز معروف می باشد که 2 ساحل رودخانه Yongding را به یکدیگر وصل می کند.این پل قدیمی ترین پل پکن و جهان می باشد.
این پل در سال 1189 میلادی و به وسیله سلسله    Shizong بنا شد و بر اثر سیلابهای سخت رودخانه چندین بار ویران گردید که در سالهای 1444 و 1698 بازسازی کلی گردید. این پل 260 متری دارای 11 قوس و دهانه می باشد.
از ویژگیهای جالب و زیبای این پل وجود شیرهای سنگی در دو طرف پل می باشد که تعداد آنها به 485 عدد می رسد و هیچ یک از این شیرها  به هم شبیه  نیستند و با یکدیگر  متفاوت می باشند .
یکی از ویژگیهای باستانی این پل انجام مراسم ماه پاییز بر روی این پل بوده است این پل همچنین از این جهت به پل مارکوپلو موسوم است که وی در سفر خود به پکن از این پل بازدید نموده و شرحی از آن را به رشته تحریر درآورده است.

guangzhou


  شهرگوانگجو، منطقه آذاد ساحلی در کنار دو شهر هنگ‌کنگ و ماکائو است وشهری از دیدنیهای زیبا وتاریخی است و مسافتی ۲ ساعته از راه زمین، این شهر را به هنگ‌کنگ متصل می‌کند. گوانگجو مرکز اقتصاد، تمدن، سیاست و بازرگانی چین است که مجموعه‌ای از تولید، حمل و نقل، تجارت، تحصیل و منابع انسانی را در خود قرارداده است.
شهر بدونفصل سرد گوانگجو دارای تاریخ و فرهنگی غنی است که قدمت آن به بیش از ۲۸۰۰ سال پیش باز می‌گردد. تابستان طولانی و سرسبز گوانگ‌جو، امکان وجود گل‌های زیبا و گوناگون را در سراسر سال در این شهر ایجاد کرده است، از این رو آن را شهر گل‌ها هم نام داده‌اند.
در گوانگجو سنت و مدرنیته پهلو به پهلوی هم می‌سایند. این شهر ۲۸۰۰ ساله خود شاهدی زنده از گذشته ي باشکوه و حیرت‌انگیز خویش است و باستانی‌ترین شهر بازرگانی بین‌المللی دنیا به ‌شمار می‌رود.
گوانگجو نقطه شروع جاده ابریشم و دروازه ي تجارت جهانی چین است. مساحت آن بالغ بر ۷۴۳۴ کیلومتر مربع و جمعیتی افزون بر ۶ میلیون دارد که از این بین، ۵۰۰ هزار نفر آن ها با بیش از ۹۰ ملیت و مذهب مختلف در آن سکونت دارند.
مردم گوانگجو به لهجه کانتونی، که متفاوت با نواحی شمالی چین است، تکلم می‌کنند. این لهجه، برخلاف سایر لهجه‌ها که حداکثر از ۴ آهنگ استفاده می‌کنند، از ۹ آهنگ صدا بهره می‌برد. مردم این شهر آرام و صلح‌جو هستند و کمتر به سیاست و موضوعات جنجال‌برانگیز می‌پردازند.
 مهمترین صنایع این منطقه ساخت ماشین‌آلات، کشتی‌سازی، نساجی، و صنایع کشاورزی است. کشتزارهای برنج و شکر، میوه و ، پرورش آبزیان و ماکیان و دانه‌های روغنی تنها بخش کوچکی از صنعت پر رونق کشاورزی گوانگجو است.
 

China_Beijing

 

کاخ تابستانی پکن از دیدنیهای چین که از مدرن ترین و زیباترین باغهای دنیا و اصلی ترین نمونه از باغ  به سبک چینی است ، همراه با مارتهای با شکوه و مجلل خود ، در کناره  غربی ناحیه Haidian، و در 15 کیلومتری  بخش مرکزی پکن قرار دارد.این باغ در دوران امپراتوری سلسله ی( Jin ) ساخته شد و در دوران امپراتوری سلسله(Qing) باغ مخصوص امپراتوری و استراحتگاه خانواده سلطنتی گردید و باغ Qingyi نام گرفت.پس از آنکه این باغ در حمله نیروهای متحد انگلیس و فرانسه ویران شد و در آتش سوخت ، در سال 1888میلادی توسط ملکه Dower Cixi ، که بیشتر سالهای پایان عمر خود را در آن سپری کرد،کاخ تابستانی (Yiheyuan) نام گرفت.

 


scot hotel

 


امکانات :
 اتاق های خانوادگی-  استخر روباز - سونا -مرکز بدنسازی-  جلسه و ضیافت- ترانسفر فرودگاه -لباسشویی-   فکس و کپی -مرکز تجارت-رستوران  -  پذیرش شبانه روزی -اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور -گاوصندوق
 



ادامه مطلب ...

 هتل ماریوت پکن

امکانات :

اقامت لوکس- نظافت شبانه روزی-مرکز آب گرم- استخر سرپوشیده گرم- 5 رستوران-مرکز تجارت -اتاقهای ضد صدا - دستگاه خودپرداز -خدمات تهیه بلیط- کرایه اتومبیل - امکانات اتاق VIPاز میهمانان خود پذیرایی میکنند.

 



ادامه مطلب ...

عکس های هتل شرایتون - Sheraton Hotels in China

هتل شرایتون

 

هتل شرایتون

 

هتل شرایتون

 

هتل شرایتون

 

 

هتل مجلل و پرشکوه شرایتوندر شهر شنزن چین اولین هتل چین می باشد که  در ساحل دامیشا  شنزن  واقع شده است . این هتل ساحلی ۵ ستاره در سال 2009 میلادی توسط "Terry Farrel" طراحی شده است . هتل شرایتونچین به صورت مدرن طراحی شده است و دارای 368 اتاق، سالن کنفرانس، سالن برگزاری نمایشگاه، رستوران، کلینیک درمانی، استخر، سالن ورزشی و مرکز تناسب اندام و همچنین هتل شرایتون شنزن دو ویلای لوکس خصوصی می باشد.

عکسهایی از ميدان تیانانمن پکن - Tiananmen Square

Tiananmen Square

 

Tiananmen Square

 

Tiananmen Square

 

 

 میدان تیانانمن1

 

ميدان تیانانمن- Tiananmen Square - یکی از بزرگترين ميدان هاي دنیا به حساب می آید . كه شما مي توانيد سايتهاي مشهور زیادی را در اطراف آن ببينيد از جمله: مجسمه قهرمان كنگره ملي چين آرامگاه مائو موزه ملي
اين ميدان در مركز پايتخت یعنی پکن بنا شده است. محلي براي بازديد برج Tiananmen مقبره قهرمانان چين،كاخ ها و عمارت به ياد ماندني MAO ZEDONG و پرچم ملي چین در اين ميدان هميشه برافراشته است.
و هر روزه هزاران نفر از توریستها و گردشگران خارجی و داخلی چین از این ميدان بازديد مي كنند. اين ميدان در سال 1417 و طي سلسله MING در كنار شهرممنوعه ساخته شده است و موزه ملي چين در طرف شرق اين ميدان قرار دارد. و جالب اینکه اين ميدان هر روز با گلهاي زيبا و تازه آراسته مي شود و اين امر برجذابيت و زیبایی اين محل افزوده است.

 

میدان تیانانمن2

قیمت ویزای چین

ویزای توریستی عادی 100 دلار است . و زمان تحویل 15 روز كاری
ویزای توریستی انفرادی 370 دلاراست . هفت روزکاری
 ویزای تجاری 450 دلار است . و زمان تحویل25 روز کاری


لشگر سفالی در شهر شیان چین یک اثر تاریخی مربوط به پادشاهی چین شی هوان  واز دیدنی های چینکه شما میتوانید  بادو ساعت پرواز از پکن با ورودی حدود 20 هزار تومانه به انجا بروید.
این آثار از مهم‌ترین اثار باستان‌شناسی جهان در سال‌های اخیر به حساب میاید.
مجسمه‌های لشکر سفالی  با  اندازه واقعی به عنوان «محافظان  معبد سلطنتی در چین باستان» قرار دارند.آنها به اولین امپراتوری چین متحد به نام چین شی هوان متعلق هستند این امپراتور از سال ۲۲۱ تا ۲۰۶ قبل از میلاد مسیح بر چین باستان حکومت می‌کرد.
اجساد سربازان بیش از دو هزار سال پیش به همراه امپراتور به خاک سپرده شدند تا بر پایه باوری قدیمی، در جهان پس از مرگ نگهبان و معبد سلطنتی امپراتور باشند و او را از آسیب دشمنانش حفظ کنند.
در سال ۱۹۷۴ میلادی، کشاورزان چینی در شهر شاآن‌شی به صورت کاملا اتفاقی مقبره چین شی هوان و پاسداران معبد سلطنتی را پیدا کردند. بر اساس برآوردها، مجسمه‌های لشکر سفالین شامل بیش از ۸۰۰۰ سرباز، ۱۳۰ کالسکه نظامی و ۵۲۰ اسب می‌شود .

مدرک ویزا در مبادی ورودی هر کشور خارجی نکات زیر را برای افسر اداره مهاجرت روشن می نماید:
با چه هدفی به آن کشور سفر می کنید.
چه مدتی در آن کشور اقامت می کنید.
پایان مهلت ورود به آن کشور را مشخص می کند.
 

ویزای چین

 

اصطلاح صدور روادید یا صدور ویزا یعنی این که به شیوه ای رسمی برای توصیف و مشخص کردن روند درخواست ویزا توسط  افرادی  که نیاز به اخذ ویزا دارند و تصمیم دارند به کشور دیگری سفر کنند و نیز برای افرادی غیر آنها که بنابه دلایلی در نظر دارند برای زمان طولانی تر بمانند و یا در  کشور دیگری اقامت کنند ، به کار  برده می شود.  به گواهینامه روادید معمولا ویزا می گویند که  در گذرنامه و یا مدرک سفر شما الصاق می گردد .در مورد کشور چین هم شما ملزم به گرفتن روادید چین و یا ویزای چین می باشید.

 

ویزا یا روادید مدرکی است که پیوست گذرنامه شما می شود و بدین گونه نشان می دهد که یکی از نمایندگان دولت (به عنوان مثال در خصوص چین، کارمند کنسولگری چین) درخواست شما را برای ورود به کشور چین را بررسی نموده و تشخیص داده است که شما واجد شرایط آن هستید که برای هدفی معقول به آن کشور وارد شوید.

 

در جهان طویل ترین و بزرگترین سازه تدافعی نظامی در قدیم دیوار چین است. این دیوار در نقشه جغرافیایی چین ۷۰۰۰ کیلومتر امتداد یافته‌است.تاریخ ساخت دیوار چین به قرن ۹ قبل از میلاد باز می‌گردد. حکومت وقت چین برای دفع حملات ملیت‌های شمالی،و برجهای آتش جهت خبر رسانی و یا قلعه‌های مرزی برای گرفتن اطلاعات دشمن دیوار چین را ایجاد کرد . آنهابا استفاده از کوه‌های مرزی به ساخت دیوار پرداختند تا سال ۲۲۱ قبل از میلاد، امپراتور چین پس از به وحدت رساندن چین، دیوارهای دوک‌ها را به هم متصل کرد که به صورت دیوار بزرگ در مرزهای شمالی بر روی کوه‌ها در آمد . این ادعا که این دیوار تنها پدیده انسانی است که از فضا قابل رویت می‌باشد، بارها تکذیب شده‌است ولی هنوز در باور عوام جا دارد.گردشگران چینی و خارجی در قالب تورهای چین وغیره از پیمودن دیوار احساس افتخار می‌کنند . حتی سران بسیاری ازکشورهای خارجی نیز فرصت دیدار از این اثر بزرگ را از دست نمی‌دهند .

شانگهای - Shanghai

 

شانگهای یکی از بنادر بسیار مهم کشور چین می باشد. این غول شهر با جمعیت  23019148  نفر به  جنگل آسمانخراشها شهرت دارد.شانگهای با 25 دانشگاه و موسسه دانشگاهی شهر روشنفکران است. این شهر با فاصله کمی از اقیانوس آرام قرار گرفته به همین خاطر به آن شانگهای می گویند که چینی می شود :برفراز دریا . رودخانه ای شهر شانگهای را به دو قسمت تقسیم کرده است.که حال وهوای خاصی به این شهر داده است. طرف غربی رودخانه که با معماری مدرن و جدید ساخته شده پودونگ و طرف شرقی آن  شانگهای نام دارد. که با مونوریل به یکدیگر وصل شده اند.

آشنایی  با پکن - Introduction to Beijing

 

 

پکن پایتخت پرجمعیت ترین  كشور دنیا  چین می باشد.از شهرهای مشهور با قدمتی سه هزار ساله است. دارا بودن آب و هواي اقليمي گرم و نيمه مرطوب و چشم انداز زیبا  می باشد. مساحت پكن چین  بيش از 16800 كیلومتر مربع می باشد  و جمعيتي بالغ بر سيزده ميليون نفر را در خود جای داده است . پکن بزرگترين مركز علم و فن آوری  پيشرفته و مدرن در چين مي باشد.  

معبد بهشت يكي ازبناهای جالب وزیبا درپكن به شمار مي رود . اين بنا كه بسيار بزرگ تر از شهر ممنوعه و كوچك تر از قصر تابستاني است ، 2،700،000 متر مربع مساحت دارد و در سال 1420 در دوران سلسله مينگ به منظور قرباني كردن براي خدا ساخته شد .. در بيرون يكي از دروازه ها با نام IMPERIAL VAULT سه سنگ انعكاس قرار گرفته است . اگر رو به دروازه و روي سنگ اولقرار بگیرید و صحبت كنيد يك انعكاس از صداي خود مي شنويد . به همين ترتيب اگر بر روي سنگ دوم و سوم بايستيد به ترتيب دو و سه انعكاس خواهيد شنيد . يكي ديگر از جاهاي ديدني و مشهور بنا ، ديوار انعكاس نام دارد كه ويژگي هاي خاصي دارد . محيط اين ديوار 193 متر است . اگر شما و دوستتان در دو طرف پاي ديوار بايستيد و كلمه اي را بر زبان بياوريد ديگري به وضوح آن را خواهد شنيد . اين پديده از تئوري امواج صدا استفاده مي كند . علاوه بر ساختمان هاي جالب توجه ، ديديني هاي ديگري نيز در اين قصر وجود دارد كه از بين آن ها مي توان سرو 9 اژدها اشاره كرد . علت اين نام گذاري به خاطر شاخه هاي تو در توي آن است كه گويي 9 اژدها به هم تابيده شده اند . گفته مي شود اين درخت سرو كهنسال بيش از 500 سال قبل كاشته شده است .

جاذبه‌های گردشگری چینوستان,جاذبه‌های توریستی چین,مناطق تفریحی چین,جاذبه های زیبا و دیدنی چین,برترین جاذبه‌های گردشگری چین,معرفی جاذبه های گردشی چین


تور-های-چین-پکن-شانگهای-شنزن-گوانجو-هانگزو-هانگژو-رزرو-تفریح-به-چین      دیدنی-های-چین-پکن-شانگهای-شنزن-گوانجو-هانگزو-هانگژو-جاذبه-جاها-مکان-ها      هتل-های-چین-پکن-شانگهای-شنزن-هانگزو-گوانجو

   تور چین                دیدنی های چین           هتل های چین

مراکز-خرید-دیدنی-های-چین-پکن-شانگهای-شنزن-گوانجو-هانگزو      دانلود-عکس-دیدنی-های-چین-پکن-شانگهای-شنزن-گوانجو-هانگزو-تصاویر-ایمیج      ویزای-های-چین-پکن-شانگهای-شنزن-گوانجو-هانگزو-دانشجویی-تحصیلی-توریستی-تجاری

مراکز خرید چین         گالری عکس چین          ویزای چین        


 

تور چین

 

کشور چين  پرجمعيت ترين و سومين کشور وسيع جهان است. اقتصاد چين براي هر کشور رقيبي سرسخت است. و مردمانش در زندگي سرسخت تر . تاريخي به قدمت تاريخ دارد. و جزء معدود کشورهايي است که نام آن چون نام کشور خودمان ايران قرنها با  تمدن بشري گره خورده است. چين از نام خانداني قديمي  به همين نام گرفته شده‌است که مقارن  با حکومت  اشکانيان، بر چين سلطه داشتند. نام چين  از طريق زبان پارسي به زبان ديگر کشورها نفوذ کرده است. و حال يکي از زيباترين و جذابترين کشورهاي دنيا براي سياحان و گردشگران به شمار مي آيد .و در تور چین با میل و رغبت شرکت می کنند. و هر اهل ذوقي آرزوي ديدن اين کشور را دارد.            

 

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان