تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

 
سیرک بین المللی Chimelong بزرگترین محل برگزاری سیرک حرفه ای در جهان می باشد. از زمان افتتاح آن در سال 2000، همواره با کلاس ترین سیرک جهانی برای تماشاگران است.تمام پرندگان زیبا مانند طاووس، کبوترها سفید و طوطی در حال قدم زدن و یا پروازو قرار گرفتن حیوانات گوشتخوار در کنار گیاه خوران مانند اسب وببر وایجاد نمایش مشترک نمایش حرکات زیبا واکروباتیکوغیره از جمله برنامه های شاد ومفرح این سیرک بین المللی است از این رو میتوان این سیرک را از جمله دیدنی های چین محسوب کرد.

 

 


شهر ممنوعه (Forbidden City)؛ مجموعه معماریهای باستانی درخشان و سحرآمیز چین در مرکز بجینگ (پکن) پایتخت این کشور قرار داردو از دیدنی های چین محسوب میشود.
این اثر در جهان دارای شهرتی فراوان است. شهر ممنوعه در معماریهای خاندان باستانی چین یک مروارید است و در جهان  کامل ترین مجموعه معماریهای چوبی باستانی به شمار میرود.یونسکو در سال 1987 شهر ممنوعه بیجینگ را در فهرست میراث جهانی به ثبت رساند. این اثر تاریخی در سال 1406 میلادی به دستور جو دی؛ دومین امپراتور سلسله مینگ به مدت 14 سال ساخته شد.
تا سال 1911 میلادی که سلسله چینگ از بین رفت به مدت 500 سال 24 امپراتور در شهر ممنوعه اقامت داشتند و امور کشور را سر و سامان میدادند.مساحت شهر ممنوعه بیجینگ 720 هزار متر مربع، طول آن از جنوب تا شمال یک هزار متر و عرض آن از شرق تا غر ب 800 متر است.طراحی شهر ممنوعه از نمای کلی تا ریزترین جزییاتش طوری انجام شده که بازتابی از مقاصد فلسفی و مذهبی و نمادی از عظمت و قدرت امپراطور باشد. مانند رنگ زرد: رنگ امپراطور است که تقریبا در تمامی سقفها از آن استفاده شده است.شهر ممنوعه بزرگترین مجموعه کاخ باقیمانده در جهان است.
این شهر طوری ساخته شده که مرکز آن محصور به دیوار پکن باشد واز دیدنی های پکن محسوب میشود و در داخل مجموعه دیوارکشیده بزرگتری به نام شهر امپراطوری قرار داشت.در اطراف دیوار 10 متری و در خارج از شهر رود حفاظتی به عرض 50 متر دیده می شود. شهر ممنوعه به طور جدی طبق نظام تشریفاتی سلسله*های فئودالی و استاندارد سیاسی و روحیه اصول اخلاقی ساخته شده است.طرح کلی، دامنه، شیوه معماری، رنگ و تزیینات همه نمایانگر امتیازات خاندان و درجه بندی است. 3 قصر این ممنوعه یعنی قصر تای حه، قصر جون حه و قصر بایو حه که توجه گردشگران را بیشتر جلب می کند، محل اعمال قدرت امپراتوری امپراتوران و بر پایی مراسم پرشکوه است.

 
 

 
هاینان یکی از استان های گرمسیری چین است که بیشتر به یک جزیره در اقیانوس آرام شبیه است تپه های زیبا، سواحل شنی، و جنگل های انبوه باعث شده جزیره  به یکی از بهترین دیدنی های چین تبدیل بشود.
امروزه نقطه مهم  جزیره پر از رستوران ها و مراکزی است که به روس هامربوط است. بازدیدکنندگان می توانند به جزیره میمون ها بروند و آنها را تماشا کنند، غذاهای دریایی بسیار تازه میل کنند و آفتاب بگیرند.


سنگ‌نگاره‌های دازو (Dazu Rock Carvings) نام اثری از پیکر تراشی‌های است که در قرن هفتم میلادی کنده شده‌اند آثار سنگی دازو در شهرستان دازو، در نزدیکی شهر شیچوآن در غرب کشور چین قرار دارد.
در این کنده‌کاری‌ها از آموزه‌های آئین بودایی، کنفوسیوس و باورهای تائویی الهام گرفته شده ‌است شهر شیچوآن به خاطر هزاران مجسمه غول پیکرش مشهور شده و هر ساله پذیرای گردشگران زیادی است که برای دیدن از این آثار به آنجا می‌روند.از اینرو میتوان این مکان زیبا وتاریخی را از دیدنی های چین محسوب کرد.
 

این راه آهن زیبا و منحصر به فرد مرتفع ترین راه آهن در جهان است ومیتوان گفت که یکی از دیدنی های چین است  و پنجره های قطارهای آن به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند اکسیژن لازم به داخل بفرستند.
ارتفاع این خط آهن 1956 کیلومتری به 4000 متر و سرعت آن به 120 کیلومتر بر ساعت می رسد.
این قطار از کوهستان ها، رودخانه ها و علفزارهای دورافتاده می گذرد. در طول مسیر پکن به لهاسا حدود 49 ایستگاه وجود دارد. بنابراین مسافران می توانند از قطار پیاده شوند و به اطراف سری بزنند.

ژائولین پارک Zhaolin park، بهترین منطقه هنگام برگزاری جشنواره یخی برای علاقمندان به دیدنی های چین و این جشنواره زمستانی خواهد بود و باید با توجه ویژه ای از آن بازدید کرد تا به اصل این آثار هنری و تلاش هنرمندان آن پی برد. با توجه به آثار بسیار زیبا و جالب یخی خلق شده در این پارک که باعث شگفتی و مبهوت شدن گردشگران می شود بکارگیری آب، یخ ، نور و رنگ های بسیار زیبا در کنار یکدیگر دلیل اصلی خیره شدن گردشگران به این آثار هنری است. اولین سئوال در ذهن گردشگران این است که چگونه می توان این مواد یعنی آب ، یخ و شعله (گرمای لامپ ها و....) که در طبیعت با یکدیگر همخوانی ندارند را در کنار یکدیگر به کار برد و باعث خلق آثار هنری بی نظری می شود؟



ادامه مطلب ...

در سال 1999 میلاد مسیح به دنیای یخی چین قسمت هاربین آیس و دنیای برفی اضافه شده است . که خود یکی از دیدنی های چین محسوب می شود . و به عنوان یکی از بزرگترین پارک های یخی جهان از آن یاد می شود اما پایه اصلی و الهام بخش این پارک یخی آثار تاریخی و باستانی جهانی مثل دیوار چین، اهرام مصر، آبشار نیاگارا، تاج محل و ... بوده . بهر حال مهمترین نماد این جشنواره و این منطقه همان فانوس های یخی ماهیگران چینی است. هاربین آیس و دنیای برفی نیز جزء شناخته شده ترین مجموعه های یخی می باشد.

island_001.jpg

Display_in_Zhaolin_Garden_001.jpg

پارک جزیره خورشید یکی از معروف ترین و زیباترین نمایشگاههای مجسمه سازی با یخ می باشد و در واقع بزرگترین نمایشگاه یخی در محیط بسته و سالنی است.و یکی از بخشهای ویژه جشنواره یخی هاربین می باشد. دربهای این موزه نمایشگاه هر سال در ماه نوامبر بروی بازدید کنندگان و عموم مردم گشوده می شود. اما حتما به یاد داشته باشید که وقتی قصد بازدید از این نمایشگاه را دارید حتما لباس مناسب و گرم به تن داشته باشید تا با توجه به دمای بسیار سرد داخل سالن این نمایشگاه با حوصله بیشتری به آثار هنری موجود در آن توجه کنید .این نمایشگاه یخی نیز جزئی از دیدنی های چین می باشد. که هرساله مشتاقان زیادی با استفاده از تور چین از آن دیدن می کنند.

جشنواه یخ هاربین که هر ساله از 5 ژانویه (15 دی ماه ) به مدت یکماه در مرکز استان Heilongjiang واقع در شمال چین  برگزار می شود. و از دیدنی های چین می باشد.که توانسته با جذب بیشتر گردشگر به این منطقه میلیون ها دلار درآمد برای کشور چین به همراه داشته باشد. و با توجه به آب و هوای قطبی این منطقه بهترین مرکز برای برپایی بزرگترین جشنواره یخی در این کشور است.و تور چین در این ایام حال و هوای خاصی پیدا می کند.که بگونه ای که بسختی می توان یک تور چین برای مسافرت به آن کشور پیدا کرد.



ادامه مطلب ...

شهر لی جیانگ یکی از زیباترین شهرهای چین است وشاید بتوان لی جیانگ را ونیز  چینی واز دیدنی های چیندانست که در تور چین نباید فراموش شودگرچه بخش عمده این شهر مدرن و پرجمعیت است، "لیجیانگ قدیم" منطقه ای روستایی مملو از کانال ها، پل های سنگی، معماری سنتی چین و فرهنگ و سنت اصیل چینی است، که دیگر نمی توان آن را به اسانی در چین مدرنیزه شده پیدا کرد.

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان