تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

آیا می دانید کوچکترین پا های دنیا متعلق به چه کسی است؟ آیا می دانید رکورد دار پاهای کوچک در کتاب گینس کیست ؟

یک زن چینی رکورد دار  کوچک ترین پا در دنیا می باشد.

یک زن چینی رکورد دار  کوچک ترین پا در دنیا می باشد.

یک زن چینی رکورد دار  کوچک ترین پا در دنیا می باشد.

چینی ها مردمی بسیار عجیب با سنت های مختلف و هممچنین گاهی غیر عقلانی هستند. برخی از این سنت های عجیب آن ها از دیرباز وجود داشته اند اما این روزها دیگر کسی آن ها را انجام نمیدهد.

یکی از دیدنی های عجیب چین برخی سنت هایی هستند که می توان برای چینی ها نام برد . مانند : استفاده از کفش های بسیار کوچک برای دختران است. در این رسم عجیب دختران مجبور هستند از سنین پایین کفش هایی کوچکتر از سایز پایشان استفاده کنند.

“هان کویاونی” یک پیرزن ۱۰۲ ساله است که در منطقه یوکسیان زندگی می کند و به نظر می رسد او تنها بازمانده از نسل دخترهای چینی با پای کوچک است. او این روزها کفشی را به پا دارد که در سن دوسالگی پایش کرده اند.
این خانم در مورد سنت عجیب می گوید: درآن زمان همه دخترها از این کفش ها استفاده می کردند و همه پاهایی بسیار عجیب و بدچهره داشتند اما کفش هایلوتوس طلایی” محبوبترین و البته سنتی ترین کفش های آن زمان بود.این کفش ها باعث می شود تا پا از حالت عادی خارج شده و شکلی بسیارعجیب داشته باشد همچنین عصب های پا برای همیشه از کار می افتد. مورخان اعتقاد دارند که تاریخچه این کفش ها به سال ۹۶۰ قبل از میلاد مسیح  بر می گردد.
خانم هان در مورد کفش خود می گوید: که این روزها راه رفتن با آن بسیار ساده شده است اما در ابتدا ۶ ماه با درد و رنج قدم برداشته است تا کم کم به آن عادت کند. این کفش ها یکی از معضلات جامعه چین تا چند سال پیش بود. هر چند که در حال حاضر این موضوع یکی از جاذبه ها و دیدنی های چین برای بسیاری از گردشگران به حساب می آید.

 

ویزای چین بخاطر پاندا

خرس پاندا یکی از دیدنی های زنده و منحصر به فرد چین

یکی از دیدنی ها و جاذبه های بسیار زیبای کشور چین و پکن، پاندا می باشد. پاندا نوعی خرس می باشد که در نواحی مرکزی و جنوب غربی کشور چین زندگی می‌کند. پاندا را می توان به سادگی توسط لکه‌های سیاه روی گوش و دور چشم و دور بدنش شناخت . این حیوان هرچند در راسته زیستی گوشتخوارسانان قرار دارد اما ۹۹٪ رژیم غذایی آن را گیاه بامبو تشکیل می‌دهد. پانداهایی که در اسارت نگهداری می‌شوند غذاهایی مانند عسل، تخم پرندگان، ماهی، مرکبات، موز، برگ گیاهان و سیب زمینی را هم مصرف می‌کنند.
ویزای چین
خرس پاندا امروزه فقط در چند کوهستان مرکزی چین عمدتاً در ایالت سیچوآن و در حد کمتری در شاآن‌شی و گانسو زندگی می‌کنند. پانداها زمانی در نواحی کم‌ارتفاع‌تر هم زندگی می‌کردند اما با پیشرفت زمین‌های زراعی و همزمان از بین رفتن جنگل‌ها و برخی از عوامل دیگر پانداها مجبور شده اند به مناطق مرتفع پناه بیاورند.



ادامه مطلب ...

یکی از جاذبه های زیبا در چین سدهایی است که بروی رود های عظیم  کشور پهناور احداث میشود یکی از این سدها  سد سه دره است این سد بزرگ بر سر رودخانه یانگ تسه قرار دارد. از این سد می توان شاهد طبیعت زیبا و بی همتایی بود. جاذبه و زیبایی  مناظر این شد مشهور دنیا حتی از تصاویر آن نیز معلوم است و مطمئنا برای کسی که این شانس را داشته باشد که از این منطقه دیدن کند، نباید تماشای مناظر سد سه دره چین را در تور چین از دست داد.

 

تراس های برنج یوان یانگ چین  

آمیزه ای از تخیل و واقعیت در تور چین می باشد. که چشم اندازهای بدیع و روح نواز مزارع برنج یوان یانگ چین شما را مبهوت می کند. و نسیم خنک  که بوی عطر شالیزارهای برنج را به مشام شما می رساند. حسی زیبا و فرح بخش را برای شما به ارمغان می آورد. رنگ آمیزی و کنتراست های طبیعی  این مزارع عجیب تمام افکار را معطوف به خود می کند.  

چین.تور چین.تراس های برنج یوان یانگ چین .تراس های برنج یوان یانگ .تراس های برنج چین.تراس های برنج.یوان یانگ چین.مزارع برنج.دیدنی های چین.جاذبه های دیدنی چین.جاذبه های چین .زیباترین مزارع دنیا  .یوان یانگ .تراس های.تراس.مردم چین.بازار روز

لطفا به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

تراس های برنج چین

دیدنی های و جذابیت های چین گاها بقدری زیبا و محیرالعقول هستند . که تشخیص واقعیت از  تخیل بسیار مشکل می شود . کشور چین نه تنها از نظر مکان ها و آثار باستانی و تاریخی دیدنی های بسیار دارد . که با یک یا دو تور چین نمی توان تمام  آنها را دید. بلکه از نظر جاذبه های طبیعی نیز شاید جزو دیدنی ترین کشور های جهان باشد. گاها مناظری در چین یافت می شود . که وقتی آنها را می بینید. واقعا شک می کنید. که این منظره یک تابلو نقاشی یا واقعا یک منظره طبیعی !
مثلا به این توجه کنید:

 چین,تور چین,تراس های , برنج مزارع,برنج,دیدنی های چین,جذابیت های چین,های چین,کشور چین,آثار باستانی,آثار تاریخی چین,آثار تاریخی,آثار باستانی چین,جاذبه های طبیعی ,دیدنی ترین کشور های جهان


واقعا این تصویر یکی از جاذبه های طبیعی به نام تراس های برنج در کشور چین است. که توانسته هر ساله صدها هزار توریست را از سراسر دنیا به این چین بکشاند. لطفا ادامه مطلب را کلیک کنید.



ادامه مطلب ...

دریاچه خانکا یکی از جاذبه های چین است که دارای آب شیرین میباشد  که قسمتی  از آن در سرزمین پریمورسکی روسیه وقسمت دیگر در استان هیلونگ‌جیانگ در شمال شرق چین قرار دارد مساحت آن ۴۱۹۰ کیلومتر مربع است که ۳۰۳۰ کیلومتر مربع آن در روسیه و ۱۱۶۰ کیلومتر آن در چین واقع شده است۲۳ رود به درون این دریاچه وارد میشود، ۸ رود از سوی چین و ۱۵ رود از سوی روسیه می‌آیند. رود سونگاچا تنها رودی است که از دریاچه به بیرون جریان دارد و به رودهای اوسوری و آمور می پیوندد.

جاده ابریشم یکی از جاذبه های گردشگری در چین گذشته وپل ارتباطی با ملل دیگر در قدیم بوده است جاده ابریشم حدود ۱۳۰۰۰ کیلومتر طول داشت و از چانگ آن، پایتخت سلسله هان، تا سمرقند کشیده شده بود. این جاده به طرف دریای خزر امتداد می‌یافت و از تبریز و ری و بغداد و دمشق و سواحل مدیترانه می‌گذشت. در سال ۱۱۵ پیش از میلاد، یکی از فرمانبرداران چینی «وو دی» امپراتور چین، به غرب فرستاده شد. چینی‌ها نخستین بار اخبار مربوط به تمدن‌های خارج از چین را از او شنیدند.

 

شهر ممنوعه از دیدنیهای چین است که درتور چین مورد توجه قرار میگیرد این شهر در پکن واقع شده است در چین باستان فقط دو امپراطوری Qing و Ming اقدام به ساخت کاخ و قصرهای مجلل نموده اند که امروزه به عنوان بزرگترین مجموعه کاخ موزه های امپراطوری چین با مساحت ۷۴ هکتار در جهان مطرح می باشد. شهر ممنوعه با ۶متر خندق و ده متر دیواراحاطه است. و هر دیوار آن یک دروازه دارد. شهر ممنوعه به دو بخش  مجزامی شود: بخش جنوبی یا محوطه بیرونی که امپراطوری وقت در آن جا فرمانروایی می کرد و بخش شمالی یا محوطه درونی که وی با خانواده اش در آن زندگی می کرده است. مردم چین باستان نهایت مهارت خود را در ساخت شهر ممنوعه به کار برده اند و در ساخت آن از کاشی و آجرهای زمرد رنگ استفاده شده است. ساخت شگفت انگیز و هنر معماری با شکوه آن توریست های زیادی را به خود جلب می نماید.

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان